هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 25 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۶/۱۶ ۱۰:۲۰:۰۰ (643 بار خوانده شده) فیلم 7
تصویر کوچک شده اکانت تویتر رسمی کتاب رکوردهای گینس در تویتی اعلام کرد که فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» برای عناوین "گسترده ترین اکران فیلم سه بعدی" و همچنین "پرفروش ترین فیلم در روز اکران" جایگاهی جدید در نسخه جدید کتاب رکوردهای گینس پیدا کرده است که برای سال آینده منتشر می شود. این فیلم در سه روز اول اکرانش در ماه جولای سال 2011 در 4375 سینما در ایالات متحده آمریکا و بیش از 17 هزار سینما در سراسر جهان اکران شد. فیلم آخر هری پاتر موفق شده بود در روز نخست اکران خود بیش از 90 میلیون دلار به تنهایی در آمریکا فروش داشته باشد و به گزارش سایت باکس آفیس مبدل به پرفروش ترین فیلم در روز اکران شده بود.

قبلا هم مجموعه هری پاتر با عناوینی همانند "بزرگترین سایز پرده سینما" ،"سریع ترین فروش فیلم دی.وی.دی" ،" نخستین نویسنده میلیاردر" و ...در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده بود.


منبع: ماگل نت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۰ ۱۳:۳۰:۰۰ (1401 بار خوانده شده) فیلم 7
فیلم 7
فیلم سینمایی "خماری - قسمت سوم " ( The Hangover Part III ) نخستین پوستر خود پیش از اکرانش را منتشر کرد که در این پوستر بطور تمسخرآمیزی از طرح دو پوستر فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم" نسخه برداری کرده است...

در ادامه، متن کامل را مطالعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2137 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۵/۹ ۱۶:۰۰:۰۰ (421 بار خوانده شده) فیلم 7
فیلم 7
فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» جایزه «بهترین فیلم فانتزی» را در سی و هشتمین دوره جوایز جشنواره سالانه فیلم ساترن برنده شد. جشنواره فیلم ساترن سالانه به فیلم های برگزیده و منتخب در ژانرهای علمی، فانتزی و وحشت جوایزی اهدا می کند. فیلم « یادگاران مرگ: قسمت دوم» همچنین نامزد دریافت جوایزی در دیگر شاخه های بازیگری و فنی از جمله «بهترین بازیگر نقش مکمل» برای رالف فینس و آلن ریکمن و «بهترین طراحی صحنه» برای استوارت کریگ بود اما متاسفانه موفق به دریافت جوایز بیشتری نشد.

منبع: لیکی کالدرون
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده آلبوس دامبلدور در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۱۲ ۲۱:۰۰:۰۰ (783 بار خوانده شده) فیلم 7
تصویر کوچک شده






كمپاني برادران وارنر تلاش گسترده‌اي را براي پايان دادن به يك دهه ناكامي فيلم‌هاي «هري پاتر» در كسب جايزه اسكار آغاز كرده‌اند. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سري فيلم‌هاي «هري پاتر» محصول كمپاني برادران وارنر با وجود ثبت ركوردهاي متعدد در دنياي سينما و كسب جوايز مختلف، طي 10 سال گذشته هرگز موفق به كسب جايزه اسكار نشده‌ است كه اين شكستي بزرگ براي اين فيلم پرفروش محسوب مي‌شود. با توجه به پايان يافتن مجموعه فيلم‌هاي «هري پاتر»، اكنون مقامات كمپاني برادران وارنر در تلاش هستند تا قسمت آخر اين فيلم با نام «هديه‌هاي مرگ» موفق به كسب جايزه اسكار شود.
توضیحات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 5966 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲۱ ۲۲:۳۰:۰۰ (779 بار خوانده شده) فیلم 7
فیلم 7
سایت آمازون آلمان تصاویری برای کاورهای مجموعه های DVD و Blu-Ray "هری پاتر و یادگاران مرگ: بخش دوم" را منتشر نمود. در حال حاضر برادران وارنر نه کاورهای رسمی برای مجموعه های DVD و Blu-Ray آمریکایی و انگلیسی را منتشر کرده و نه فاش کرده که چه زمانی این مجموعه ها برای خرید در دسترس خواهند بود. شما می توانید این کاورها را در اینجا مشاهده نمایید.
منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.