هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

سر فصل کتاب جدید رولینگ
(1) 2 3 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۹ ۱۰:۰۰:۰۰ (586 بار خوانده شده) خلاء موقت
تصویر کوچک شده به مناسبت جشن انتشار نسخه جلد کاغذی کتاب «خلاء موقت» ، جی.کی.رولینگ به یکی از سوالات هوادارانش پاسخ خواهد داد. همانطور که قبلا به اطلاع شما رسانده بودیم قرار است در 18 جولای (27 تیر ماه) این کتاب تحت نسخه جلد کاغذی و با کاورهای جدیدی مجدداً منتشر شود.خانم رولینگ به یکی از سوالات کاربران و هوادارانی که پرسش آنها درباره کتاب در نظرسنجی وبسایت Goodreads به عنوان پرسش محبوب تلقی شود، پاسخ خواهد داد. این وبسایت از میان پرسش ها تعداد 5 پرسش محبوب را با بیشترین تکرار در نظرسنجی نهایی شرکت می دهد و سوالی که از میان این پنج پرسش بیشترین رای را کسب کند،‌به عنوان پرسش نهایی انتخاب می شود.

در صورتی که تاکنون نسخه اصلی خلاء موقت یا ترجمه فارسی آن را از انتشارات آذرباد در ایران خوانده اید و تسلط به زبان انگلیسی دارید، می توانید پرسش خود را با ورود به این صفحه مطرح کنید. توجه داشته باشید که جهت مطرح کردن سوال باید عضو سایت Goodreads باشید.

*وقتی لیست پنج سوال محبوب برای شرکت در نظرسنجی نهایی شد، آنها را برایتان به فارسی ترجمه خواهیم کرد تا شما هم بعداً در نظرسنجی نهایی شرکت کنید.


منبع: ماگل نت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۲/۱۴ ۲:۱۰:۰۰ (2378 بار خوانده شده) خلاء موقت
تصویر کوچک شده مهرزاد جعفری در گفتگو با جادوگران: دلم از حرف خانم اسلامیه خیلی پُر است.

طبق قرار و اعلام قبلی برای گردهمایی اعضای سایت جادوگران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تیم خبری سایت علاوه بر بازدید از غرفه های انتشارات فعال در زمینه ادبیات فانتزی، به غرفه های «کتابسرای تندیس» و «نشر آذرباد» نیز رفت. اگرچه از روز قبل در گفتگوی حضوری با یکی از مسئولین تندیس متوجه شدیم که اصلا امسال خانم ویدا اسلامیه به نمایشگاه نمی آیند، اما باز هم مجدداً به غرفه تندیس رفتیم و دوباره این قضیه را مطرح کردیم و جواب همچنان منفی بود. زمان انتشار ترجمه خلاء موقت را نیز حدود 2 ماه بعد اعلام کردند. به هر جهت طبق وعده قبلی به غرفه انتشارات آذرباد رفتیم و مصاحبه ای یک ساعته را با آقای مهرزاد جعفری، یکی از مترجمین کتاب تازه انتشار یافته «خلاء موقت» در محل غرفه ترتیب دادیم که شما را به مطالعه آن دعوت می کنیم.

جهت مطالعه مصاحبه و متن کامل به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 7.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 45587 حرف در ادامه متن | 12 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۸ ۱۸:۴۰:۰۰ (512 بار خوانده شده) خلاء موقت
خلاء موقت
بر اساس توویت جدیدی از انتشارات لیتل براون، ناشر رسمی کتاب « خلاء موقت » و جی.کی.رولینگ، این کتاب در 18 جولای 2013 (27 تیر ماه 92) با جلد جدید و متفاوت، تحت نسخه کاغذی در سراسر جهان منتشر می شود. جهت مشاهده تصویر جلد جدید اینجا کلیک کنید.

جلد جدید با جلد نسخه هاردکاور اولیه و اصلی بسیار متفاوت است و در حقیقت دهکده پگفورد (محل رخ دادن داستان) را به همان شکلی که در داستان به نظر می رسد، نشان می دهد، تصویری از یک زندگی روستایی انگلیسی و کوچک !

آپدیت:

وبسایت انتشارات لیتل براون به طور رسمی نیز این خبر را تایید کرده و همچنین تصویر جلد جدید برای نسخه کاغذی در بریتانیا را نیز منتشر کرده است که در اینجا می توانید آنرا مشاهده کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۶ ۲۰:۲۰:۰۰ (711 بار خوانده شده) خلاء موقت
خلاء موقت
وبسایت دمنتور از طریق یک اکانت گوگل پلاس با عنوان "پروژه موقتی ترجمه کتاب خلاء ناگهانی" اقدام به انتشار ترجمه های فارسی از کتاب خلاء موقت نموده است. دمنتور در رابطه با این موضوع در خبری اعلام کرده است که تا زمان انتشار کامل نسخه فارسی این کتاب توسط انتشارات تندیس در ایران، این پروژه را موقتاً ادامه خواهد داد و قصد ندارد این کتاب را به طور کامل ترجمه کند. تاکنون دو قسمت از این کتاب در این اکانت به فارسی ترجمه شده است. جهت ورود به این صفحه و مشاهده ترجمه ها اینجا کلیک کنید.

به گفته دمنتور، این ترجمه ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و فقط موقتاً جهت رفع عطش هواداران منتشر شده اند. مجدداً خاطر نشان می شود که خلاء موقت، آخرین اثر جی.کی.رولینگ، از نظر محتوایی مخصوص بزرگسالان است و انتشار قانونی و رسمی نسخه فارسی آن توسط انتشارات تندیس احتمالا با رعایت ملاحظات و محدودیت هایی همراه خواهد بود.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۱۳ ۲۲:۳۰:۰۰ (623 بار خوانده شده) خلاء موقت
خلاء موقت
آمار فروش کتاب خلاء موقت اعلام شده است . گزارش شده کتاب جدید رولینگ که از پنجشنبه به فروش گذاشته شده ، 374 هزار نسخه در آمریکا و 124 هزار نسخه در انگلیس به فروش رسیده است . هاپبل گزارش داده است :

-تیراژ خلاء موقت اعلام شده و لیتل براون اعلام کرده که فروش این کتاب فراتر از حد انتظار بوده است.
-انتشارات معتقد است که خلاء موقت در راه رسیدن به پرفروش ترین کتاب سال است . با توجه به پیشبینی ها و 1 میلیون پیش فروش ، کتاب نتوانست در فروش یک هفته ای از کتاب سمبول گمشده دن براون که 550 هزار فروش داشته است پیشی بگیرد .


منبع
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.