هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۳ ۱۲:۱۰:۰۰ (844 بار خوانده شده) عیدانه
تصویر کوچک شده امیدواریم که روز به روز بهار را با شادی و آرامش دو چندان سپری نمایید. عیدی دوم شما هم طبق قرارمون آماده شده است. بسته مخصوص «مینیمال پاتر» را برایتان آماده کردیم. بسته ای که احتمالاً عده ای به عنوان عیدی از آن خوششان بیاید و عده ای هم ممکن است برایشان جذاب نباشد.

فکر می کنیم کمتر هری پاتریستی با توجه به رنگارنگی دنیای هری پاتر، به تعامل دنیای جادویی رولینگ با این مکتب هنری اندیشیده باشد. به هر جهت این بار از نقطه نظر مینیمالیسم به دنیای هری پاتر پرداخته ایم.



جهت مشاهه متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3461 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۱ ۱۹:۱۰:۰۰ (774 بار خوانده شده) عیدانه
تصویر کوچک شده امیدوارم نخستین روز سال ۹۳ را با شادی و آرامش سپری کرده باشید. طبق وعده دیروز مان قرار است اولین عیدی از هفت عیدی مختلف امسال سایت جادوگران را به شما هری پاتریست های عزیز تقدیم کنیم. این عیدی ناقابل چیزی جز ترجمه فارسی جدیدترین دست نوشته خانم رولینگ در وبسایت پاترموز نیست.

همانطور که از طریق بخش خبرها مطلع شده اید، قسمت اول «تاریخچه جام جهانی کوییدیچ» در سایت پاترمور منتشر شد و ما ترجمه آن را به عنوان نخستین عیدی امسال به شما تقدیم می کنیم.



جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.

ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2386 حرف در ادامه متن | 1 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.