هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 15 »
فرستنده ایوان روزیه در تاريخ ۱۳۹۱/۸/۲۸ ۱۰:۰۰:۰۰ (1265 بار خوانده شده) مصاحبه
در شماره جدید مجله همشهری جوان پرونده ای برای آثار فانتزی ایرانی، و فانتزی نویسی در میان طرفداران جوان این سبک منتشر شده است که قسمتی از آن به مصاحبه با نویسندگان و اعضای سایت های مختلف فانتزی اختصاص داشت. دو تن از اعضای سایت جادوگران، ایوان روزیه و پرنس (روونا ریونکلا) نیز در این مصاحبه حضور داشتند.

برای بزرگنمایی عکس ها اینجا و اینجا را کلیک کنید.
همچنین میتوانید قسمتی از این پرونده را در اینجا مطالعه کنید.

تصویر کوچک شده

تصویر کوچک شده
ارزش: 8.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 20 نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۲۱ ۱۶:۲۰:۰۰ (3337 بار خوانده شده) مصاحبه
مصاحبه
قبلا بخشی از مصاحبه هری پاتر و رولینگ را ترجمه کرده و در بخش اخبار قرار داده بودیم . امروز در سایت یاهو بخش جدیدی از مصاحبه به نمایش گذاشته شد . این بخش در مورد برهنگی هری پاتر در کتاب هفتم است . رولینگ از دنیل رادکلیف سوال میپرسد که چرا در بخش ایستگاه کینگزکراس ، دنیل به صورت برهنه حاضر به نمایش نشد در حالی که در فیلم "Equus" این کار را انجام داده است .

مصاحبه در ادامه مطلب ...
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3972 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۸ ۲۲:۳۰:۰۰ (574 بار خوانده شده) مصاحبه
مصاحبه
در مجموعه فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ، بخشی از یک مصاحبه بین دنیل رادکلیف ( بازیگر نقش هری پاتر ) و رولینگ پخش شده بود . اگرچه ویدوئی کامل این مصاحبه در "مجموعه جادوگری" به صورت بلو ری/دی وی دی پخش خواهد شد ، به نظر من جالب رسید که بخشی از این مصاحبه را که در مورد زمانی است که رولینگ و دنیل با هم بر روی سرپرستی هری پاتر بر ارتش الف دال در حین فیلم برداری هری پاتر و محفل ققنوس انجام داده بودند .
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3939 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده گروه خبر در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۲۰ ۰:۲۰:۰۰ (787 بار خوانده شده) مصاحبه
مصاحبه
در مصاحبه ای جدید با مجله توتال فیلم اندونزی، دنیل رادکلیف به طور مفصل درباره صحنه پایانی فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ: بخش دوم" و تجربه کار با سه فرزند نمایشی اش صحبت کرده که نقش هایشان توسط آرتور باون (آلبوس)، ویل دان (جیمز) و دافنی ده بویستگوئی (لیلی) ایفا شد. این مصاحبه پیش از فیلم برداری دوباره صحنه آخر در دی 1389 انجام شده اما با این حال به جز تغییراتی در آرایش و لوکیشن فیلمبرداری، هیچ کدام از این بازیگران تغییر نکردند. مصاحبه را در ادامه خبر بخوانید ...
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 5548 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰ (934 بار خوانده شده) مصاحبه
مصاحبه
روپرت گرینت اخیرا درباره ی زندگی اش در مجموعه هری پاتر صحبت کرده که نزدیک به 10 سال از زندگی اش را برای آن مصرف کرد. روپرت به طور مختصر درباره برخی سکانس های نبرد از فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ: بخش دوم" بحث کرده که شامل حملات غول ها و عنکبوت ها است و نظر داد که اگر داستان دیگری از دنیای جادویی خانم رولینگ منتشر می شد، او می خواست که به نقش رون ویزلی بازگردد.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4357 حرف در ادامه متن | نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.