هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 50 »
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۹ ۱۴:۱۰:۰۰ (1144 بار خوانده شده) فيلم 5
فيلم 5
فیلم هری پاتر و محفل ققنوس در بخش "جوایز انتخاب مردم" در بیست و یکمین جشنواره "جایزه فیلم اروپایی" نامزد دریافت بهترین جایزه شده است. هالیوود رپورتر گزارش داد که پنجمین فیلم هری پاتر با پنج فیلم دیگر برای دریافت جایزه رقابت خواهند داشت. برنده این بخش را مردم انتخاب خواهند کرد، بر همین اساس از روز دوشنبه اول سپتامبر رای گیری در این لینک آغاز خواهد شد. مراسم امسال "جایزه فیلم اروپایی" در روز 6 دسامبر در "کوپنهاگن، دانمارک" برگزار خواهد شد.
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۳ ۲۳:۳۰:۰۰ (1396 بار خوانده شده) فيلم 5
فيلم 5
همانطور که قبلا هم به شما گزارش داده بودیم، فیلم هری پاتر و محفل ققنوس و چند عوامل آن، به همراه رولینگ در بخش های مختلف جایزه SyFy نامزد دریافت جایزه شده اند.
هرساله این مراسم با رای طرفداران به فیلم ها، کتاب ها، سریال ها و بازیگران در بخش علمی، تخیلی و خیالی برگزار می شود. حالا برندگان مراسم امسال این جوایز مشخص شده اند که در لیست برندگان اما واتسون بازیگر نقش هرماینی گرانجر در فیلم های هری پاتر در بخش بهترین بازیگر زن و فیلم هری پاتر و محفل ققنوس نیز در لیست بهترین فیلم صاحب دریافت جایزه شده اند. همچنین در این مراسم نویسنده سری کتاب های هری پاتر، جی.کی.رولینگ را به عنوان برنده جایزه Gene Roddenberry تعیین کردند.
تبریک به همه اینها!
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۷ ۲۲:۴۰:۰۰ (1225 بار خوانده شده) فيلم 5
فيلم 5
ما چند روز پیش گزارش دادیم که جی.کی.رولینگ و فیلم محفل ققنوس در چند بخش مختلف نامزد دریافت جوایز امسال SyFy شده است.
حالا رای گیری آنلاین آغاز شده است و شما میتوانید به نامزده ها رای بدهید. تا روز 25 جولای فرصت دارید که در این رای گیری شرکت کنید. برندگان در مراسمی در روز 13 آگوست معرفی خواهند شد.
همانطور که قبلا هم گفتیم دنیل رادکلیف برای بهترین بازیگر مرد، اما واستون برای بهترین بازیگر زن، هری پاتر و محفل ققنوس برای بهترین فیلم و رولینگ برای کتاب محفل ققنوس در بخش بهترین نویسنده نامزد های دریاف جایزه شدند.
منبع: SnitchSeeker
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۲۵ ۱۳:۴۰:۰۰ (1601 بار خوانده شده) فيلم 5
فيلم 5
مفتخریم که اعلام کنیم فیلم هری پاتر و محفل ققنوس در جوایز امسال SyFy در چند بخش نامزد دریافت بهترین جایزه شده است. در میان نامزد شدگان نام جی.کی.رولینگ نیز مشاهده میشود. در بخش بهترین بازیگر مرد، دنیل رادکلیف در نقش هری پاتر از محفل ققنوس نامزد شده است. در همین بخش بازیگران بزرگی همچون هریسون فورد، جانی دپ و ... نامزده شده اند. در بخش بهترین بازیگر زن نیز اما واتسون در نقش هرماینی گرانجر از محفل ققنوس نامزده دریافت جایزه شده است...
ارزش: 6.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1867 حرف در ادامه متن | 5 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۲۹ ۱۳:۱۰:۰۰ (1609 بار خوانده شده) فيلم 5
فيلم 5
بخش فیلم در وب سایت یاهو امروز آپدیت شد و لیستی از برترین جانوران خلق شده در فیلم ها را معرفی کرد.
کریچر، جن خانگی شماره 12 میدان گریمبولد نیز در این لیست قرار دارد. جانورانی از فیلمهای ارباب حلقه ها، ای تی، کینگ کونگ و دیگر فیلم ها نیز در این لیست حضور دارند.
این لیست چه جانوران شریر و چه خوب را شامل میشود.
منبع: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.