هري پاتر يك مسيحي ارتودوكس شد

تاریخ ۱۳۸۴/۶/۲۶ ۱۷:۱۰:۳۱ | عنوان: کتاب

در ترجمه روسي,هري پاتر يك مسيحي ارتودوكس شد.در يك نسخه روسي و تغيير يافته از كتاب هري پاتر، ‌اين شخصيت داستاني به يك مسيحي ارتودوكس و مؤمن تبديل شده است.به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اينترنتي موس نيوز در داستان جديدي كه روس ها ساخته‌اند اين شخصيت داستاني كه اكنون درجهان به خاطر جادوها و حوادثش مشهور شده است به يك مسيحي ارتودوكس تغيير يافته است.
مطابق گزارش‌ها اين داستان جادويي به گونه‌اي تغيير يافته است كه در آن جادو كه در دين مسيحيت و ديگر اديان منفي و مذموم است بد جلوه داده شود و قدرت هري پاتر در مقابله با حوادثي كه برايش پيش مي آيد ناشي از ايمان او به خداي مسيحيت جلوه كند.
ادامه متن ...
در اين داستان جديد هري آخرين بازمانده مبارزان عليه جادوگري است كه استادش تمپلدور قبل از مرگ به او توصيه مي كند تا خالق هستي را پيدا كند.
هري براي پيدا كردن آنكه همه بشريت و چيزهاي ديگر را آفريده است از يك كشيش ارتودوكس كمك مي گيرد و از اين طريق خدا را مي شناسد.
جالب توجه است كه در ادامه داستان و مبارزه با پليدي‌ها هري پاتر و كشيش ارتودوكس از آب مقدس،‌ صليب و عبادات مذهبي استفاده مي كنند.
ماريا لئونووا يكي از نويسندگان اين داستان جديد مي گويد: هري پاتر داستان جذابي است ولي بدآموزي آن اين است كه كودكان را به جادو علاقه‌مند مي كند. ما در اين داستان جادو را بد و غيرقابل پذيرش جلوه داديم و آن را امري شيطاني كرديم.
شايان ذكر است: در انتهاي اين داستان هري پاتر مسيحي مي شود.
بر گرفته از سایت اخبار فارس



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=1168