[fa]نوروز 86 با جام آتش[/fa]

تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۱۴ ۱۴:۱۴:۳۶ | عنوان: فيلم 4

[fa]تصویر اصلی همانطور كه قبلا ( مهرماه ) به شما اطلاع داده بوديم چهارمين فيلم از سري مجموعه فيلمهاي هري پاتر، هري پاتر و جام آتش براي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران دوبله و براي پخش آماده شده است . همانطور كه در گزارش مهرماه به شما وعده داده بوديم كه به محض دريافت تاريخ پخش فيلم از صدا و سيما شما رو مطلع خواهيم ساخت ، حالا به اطلاع شما مي رسانيم كه در نوروز 86 فيلم هري پاتر و جام آتش از شبكه تهران ميزبان خانه هاي شما در فصل شكوهمند بهار خواهد بود.
پايگاه خبري شبكه تهران ضمن اعلام خبر پخش فيلم هري پاتر از اين شبكه اعلام كرد كه ...
در ادامه متن ...

[/fa]

[fa]
فيلم هري پاتر و جام آتش، چهارمين اثر از سري مجموعه فيلمهاي هري پاتر ميباشد كه مایک نیوئل در سال 2005 چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های "هری پاتر" را با عنوان "هری پاتر و جام آتش" بر اساس فیلمنامه ای از استیون کلاوز و رمان ج. ک. رولینگ مقابل دوربین برد. اين فيلم كه محصول مشترك ايلات متحده و بريتانيا ميباشد 157 زمان دارد و رده پي جي 13 را از آن خود كرده است. این فیلم که با بودجه ای بالغ بر 150 میلیون دلار تولید شد، در هفته اول اکران 102 میلیون دلار در آمریکا و 15 میلیون پوند در بریتانیا فروخت و در مجموع 290 میلیون دلار در آمریکا فروش کرد .

در اين فيلم 3 ستاره بزرگ كمپاني برادران وارنر، دنيل رادكليف در نقش هري پاتر، اما واتسون در نقش هرمياني گرانجر و روپرت گرينت در نقش رون ويزلي به ايفاي نقش پرداختند و بازيگران معروف هاليود از جمله رالف فينانس و گري الدمن در اين فيلم بازي درخشاني را انجام داده اند.

فیلم سینمایی "هری پاتر و جام آتش" در سال 2006 نامزد اسکار بهترین طراحی صحنه بود. داستان فیلم درباره هری پاتر است که در ادامه حضور خود در مدرسه جادوگری هاگوارتس درگیر یک رقابت بسیار خطرناک جادوگری می شود.

اين فيلم در ايام نوروز 86 از برنامه تماشاخانه در شبكه تهران در قالب 3 قسمت بروي آنتن شبكه تهران خواهد رفت. برنامه پربیننده تماشاخانه فیلم های کودک ونوجوان را هرروز از ساعت 15/9 صبح در ايام نوروز به نمايش ميگذارد.

شبکه پنجم تهران , فقط برای هموطنان تهرانی و شهرستانهای اطراف استان قابل دریافت است ، همچنین این شبکه بروی پایگاه اینترنی صدا و سیما به صورت زنده از سرتاسر دنیا قابل دریافت میباشد .


منبع : پايگاه خبري شبكه تهران - واحد پخش
[/fa]




نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=2182