[en]Missing girl bookmarks in 'Deathly Hallows'?[/en][fa]چهره دختره گمشده در قدیسهای مرگبار؟!؟[/fa]

تاریخ ۱۳۸۶/۳/۱۵ ۱:۴۴:۵۸ | عنوان: رولینگ

[en]
According to a new report today, Jo Rowling may have bookmarks bearing the face of missing UK child Madeleine McCann placed in each copy of the British Deathly Hallows.
Madeleine's father says, "There has been some indirect contact with her. We are thinking about getting bookmarks with Madeleine's photographs and getting the author's agreement. Someone like JK Rowling has got massive appeal and a Harry Potter book would be ideal."
You may remember that Jo already donated money to the reward for anyone who can help find this girl.
Sources: The Snitch & TLC & MuggleNet
[/en]
[fa]تصویر اصلی
خبری دریافت کردیم که همچنان جی کی رولینگ درحال تلاش و کمک برای پیدا کردن دختر بچه بریتانیایی میباشد و حالا این اقدامات وسیعتر شده است.
ما چند روز پیش گزارش دادیم که جی کی رولینگ اعلام کرد است پاداشی بزرگ را برای پیدا کردن دختر بچه 4 ساله بریتانیایی که در پرتغال گم شده است را به شخصی میدهد که خبری و یا نشانی از آن را بیابد!
حالا توسط The Scotsman باخبر شدیم که پدر این بچه از رولینگ درخواست دیگری دارد.
خبرهای گزارش شده حاکیست که احتمال دارد چهره ای از صورت این دختر بچه به عنوان Bookmarks در کتاب هری پاتر و قدیسهای مرگبار قرار داده شود.
پدر این بچه میگوید:
تماسهای غیر مستقیمی با رولینگ بوده، ما همگی حالا فکر میکنیم که عکسی از دخترم به عنوان Bookmarks در کتاب قدیسهای مرگبار با موافقت و لطف نویسنده اش قرار گیرد.
منابع: The Snitch & TLC & MuggleNet
[/fa]



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=2484