هری پاتر و شاهزاده دورگه: توازن بین کمدی و تاریکی

تاریخ ۱۳۸۷/۱۲/۵ ۹:۲۰:۰۰ | عنوان: فيلم 6

در سال 2007 فیلم هری پاتر و محفل ققنوس به روی پرده سینما رفت. این فیلم زمینه هایی از وحشت، ترس، محاکمات و مسائل سیاسی داشت. حالا با اطلاعاتی که از فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه وجود دارد بنظر میرسد این فیلم رویکردی متفاوت دارد.
دنیل رادکلیف در این باره میگوید: ...
"بنظر من فیلم ششم چیزی بیش از موازنه بین کمدی و تاریکی است"

دیوید یاتس، کارگردان فیلم ششم که فیلم پنجم را هم کارگردانی کرده بود میگوید: «ما همیشه در مورد فیلم پنجم نگرانی داشتیم اما حالا فقط با کمی خنده ازش یاد میکنیم... اما در مورد فیلم ششم نکات خنده داری وجود دارد. بازیگوشی و حقه بازیهای نوجوانی... مثلا رون دوست جنس مخالف پیدا میکنه، البته در کنار اینکه رفته رفته بزرگتر میشه و از رفتارهای دوران کودکی فاصله میگیره.»
دوست رون یکی از دانش آموزان هاگوارتز به اسم لاوندر براون است که او علاقه داره رون را "ون-ون" صدا کنه. جسی کِیو بازیگر این شخصیت است. جسی میگه:«صحنه ای که ما اولین بار همدیگه رو بوسیدیم برای من در روز سوم بود، بنابراین کمی گیج شده بودم... این اتفاق در یک صحنه مهمانی میفتاد و البته برای من ترسناک بنظر میرسید!»

در این فیلم هم صحنه های مهمانی وجود دارد و هم نبرد یک پسر مدرسه ای با نیروهای شیطانی. البته به رابطه عاطفی هری و جینی هم پرداخته میشود. یاتس قول داده "یه ترکیب جالب در این فیلم ارائه بده که تماشاگران را راضی کنه"
منبع: mtvasia



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3417