عدم تغییر بازیگران اصلی فیلم پایانی

تاریخ ۱۳۸۸/۲/۷ ۱۴:۰۰:۰۰ | عنوان: فیلم 7

فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» که نامزد اسکار هم بود می تواند به ساخت بهتر فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ کمک کند. در این فیلم، بازیگر اصلی یعنی برد پیت بصورت دیجیتالی پیر و مسن تر نشان داده شده بود. همانطور که می دانید در قسمت آخر فیلم هفتم هری پاتر یعنی «19 سال بعد» هم دنیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت باید پیرتر نشان داده شوند. حالا بنظر میرسد ...
دست اندرکاران فیلم پایانی هری پاتر با الهام از بنجامین باتن می خواهند سه بازیگر اصلی را بصورت دیجیتالی پیرتر نشان بدهند. البته ملموس ترین راه این بود که سه بازیگر که سن بیشتری دارند جایگزین سه بازیگر اصلی شوند و دنیل هم نسبت به این راه نگاه مثبت تری دارد. او در مصاحبه ای که داشت اظهار کرده بود: «ترجیح میده بازیگران دیگه ای که سن بیشتری دارن به جای او و اما و روپرت قسمت 19 سال بعد را بازی کنند.»
دیوید هیمن، تهیه کننده فیلم در این باره می گوید: «ما دنبال راه های مختلفی برای انجام این کار بودیم از جمله اینکه بازیگران مسن تر جایگزین سه بازیگر اصلی بشن تا اینکه متوجه فیلم بنجامین باتن و توانایی مسن نشان دادن دیجیتالی بازیگران شدیم و من فکر کردم جایگزین کردن بازیگران دیگر ممکنه نتیجه غیر قابل قبولی بده پس بهتره از قابلیت دیجیتال بجای این کار بهره بگیریم.»

منبع: contactmusic



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3439