آخرین خبرها از فیلمبرداری یادگاران مرگ

تاریخ ۱۳۸۸/۵/۴ ۱۲:۲۰:۰۰ | عنوان: فیلم 7

همانطور که مطلع هستید فیلمبرداری فیلم پایانی هری پاتر در بعضی از مناطق انگلستان آغاز شده است و هم اینک عوامل تولید این فیلم در مراحل مختلف فیلمبرداری هستند.
از منطقه سوری در انگلستان خبر میـرسد که قلعه سوری را برای فیلمبرداری آماده کرده اند. این قلعه که در فیلم رابین هود مورد استفاده قرار گرفته معلوم نیست مربوط به کدام صحنه از فیلم یادگاران مرگ خواهد بود. عکسی از مراحل آمادگی قلعه برای فیلمبرداری را از اینجا ببینید!
خبر دیگری نیز گزارش شده است که در 2 روز گذشته صحنه پرواز هری و هاگرید با موتورسیکلت در منطقه کنت در انگلستان فیلمبرداری شده است...
در اخبار آماده است که تونل داتفورد محل فیلمبرداری صحنه هفت پاتر بوده است و در فیلمبرداری این صحنه از بدلکاران استفاده شده است. شما میـتوانید عکسهای آن را در اینجا مشاهده فرمایید.

همچنین از بازیگران این فیلم خبرهای گزارش شده است، کتی لیونگ دوباره در نقش چو چانگ بازی خواهد کرد. گفته میـشود که نقش چوچانگ در یادگاران مرگ مربوط به نبرد هاگوارتز خواهد بود.
استانیسلاف یانفسکی نیز دوباره در نقش ویکتور کرام ظاهر خواهد شد. او نیز نقش خود را در صحنه مربوط به ازدواج بیل و فلور بازی خواهد کرد. طبق اعلام مسئولان برادران وارنر صحنه مربوط به ازدواج بیل و فلور از چند هفته دیگر شروع میـشود.

منتظر اخبار داغ از فیلمبرداری یادگاران مرگ باشیــد!



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3473