کوییدیچ در گذر زمان و جانوران شگفت انگیز دو آپدیت جدید در بخش فروشگاه پاترمور

تاریخ ۱۳۹۱/۵/۲۸ ۹:۰۰:۰۰ | عنوان: پاترمور

پاترمور اینسایدر امروز از دو کتاب الکترونیکی جدید "کوییدیچ در گذر زمان" و "حیوانات شگفت انگیز و محل زندگیشان" که در بخش فروشگاه پاترمور موجود است خبر داد. به فروشگاه پاترمور دو کتاب جدید و جالب "کوییدیچ در گذر زمان" و "حیوانات شگفت انگیز و محل زندگیشان" با نویسندگی جی کی رولینگ اضافه شده است .

این دو بخش اضافه شده برای خواننده هایی است که میخواهند اطلاعات بیشتری در مورد مسابقه کوییدیچ و موجودات جادویی کسب کنند . در حال حاضر میتونید اینجا به این دو بخش دسترسی پیدا کنید .

کوییدیچ در گذر زمان ( نویسنده : کنیلورث ویسپ) یکی از مشهورترین کتابهای بخش کتابخانه هاگوارتز است .با این کتاب شما هم میتوانید اطلاعاتی در مورد تاریخ کوییدیچ بدست آورید . آیا علاقه دارید که بعضی از هفتصد خطاهای کوییدیچ که اتفاق افتاده است را بدانید ؟ این کتاب تمام اطلاعات مربوط به کوییدیچ را به در اختیار شما میگذارد . حیوانات شگفت انگیز و محفل زندگیشان (نویسنده : نیوت اسکمندر) ، نسخه کپی شده خود هری پاتر است که شامل چند راهنمایی و نکته ضرروی و مهم هم در مورد موجودات عادی زمینی و هم موجودات جادویی که در دنیای جادویی پیدا میشوند ، هست . این نسخه از کتاب به همراه یک بخش کمکی از نکات مهم نوشته شده توسط هری و دوستانش ارائه خواهد شد .

هر دو نسخه در حال حاضر آماده به زبان های انگلیسی هستند و تمام پولهای که بابت فروش کتاب به پاترمورشاپ خواهد رسید به کمیک ریلیف اهدا خواهد شد .


منبع


نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3916