صحبت های رولینگ و دنیل رادکلیف

تاریخ ۱۳۹۱/۶/۸ ۲۲:۳۰:۰۰ | عنوان: مصاحبه

در مجموعه فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ، بخشی از یک مصاحبه بین دنیل رادکلیف ( بازیگر نقش هری پاتر ) و رولینگ پخش شده بود . اگرچه ویدوئی کامل این مصاحبه در "مجموعه جادوگری" به صورت بلو ری/دی وی دی پخش خواهد شد ، به نظر من جالب رسید که بخشی از این مصاحبه را که در مورد زمانی است که رولینگ و دنیل با هم بر روی سرپرستی هری پاتر بر ارتش الف دال در حین فیلم برداری هری پاتر و محفل ققنوس انجام داده بودند .
دنیل : در کتاب پنجم ، شما به محل فیلم برداری اومدید و ما صحبتی در مورد شخصیت هری پاتر داشتیم . در این صحبت من از شما سوالاتی در مورد ارتباط و اهمیت ارتش دامبلدور با اتفاقاتی که در آینده میفته پرسیدم . من به یاد دارم که جواب شما این بود که این مساله بسیار مهمی هست به این دلیل که در آینده هری مجبور میشه که مسوول هدایت عده زیادی آدم بشه .

رولینگ : بله ، تنها مقاومت واقعی یا تنها مقاومت سازمان یافته واقعی ! من همیشه میدونستم که آخرین نبرد در هاگوارتز اتفاق خواهد افتاد در نتیجه اونجا محلی بود که همه چیز به سمتش حرکت میکرد . در این راه من مجبور بودم که هری رو آماده رهبر یک نوع حرکت انقلابی بودن ، بکنم برای اینکه این مساله خیلی غیر قابل قبول بود . من اون صحبت رو خیلی خوب یادم هست .

دنیل : و در یک برنامه عکس های تعداد زیادی از نویسندگان رو از اینترنت گرفتم و به همراه زندگی نامه کوتاهی از هر کدام روی دیوار اتاقم نصب کرده بودم . من یادم هست که شما یکی از اونها رو انتخاب کردید .

رولینگ : من جرج الیوت رو انتخاب کرده بودم .

دنیل : بیایید درباره رابطه جرج الیوت صحبت کنیم.

رولینگ : وقتی دنبال نام خانوادگی (قبل از عروسی با جیمز ) لیلی فکر میکردم ، اوانز رو انتخاب کردم که اسم واقعی جرج الیوت هست .

دنیل : این خیلی جالب است ، فکر نمیکنم که خیلی از افراد از این مساله خبر داشته باشند .

رولینگ : نه ، این یکی از اون پدیده های بیشتر تصادفی بود . بعضی اوقات به دلایل غیر معمولی ، شما از اسم های استفاده میکنید که بعدها معنای بیشتری برای خودتون میده تا برای کسی دیگر . بله من این رو به یاد میارم .


برای دیدن بخش های دیگر این دیدئو ، میتوانید در سایت گوگل جستجو کنید . برای دیدن کل این مصاحبه می بایست " مجموعه جادویی" را خریداری کنید . برای دیدن تمام مواردی که در این مجموعه وجود دارد به اینجا بروید .


منبع



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3929