هاگرید

تاریخ ۱۳۹۱/۶/۲۲ ۲۲:۰۰:۰۰ | عنوان: پاترمور

"اگر موتور سیکلت را بزرگ حساب کنیم در مقابل مردی که درونش نشسته بودی چیزی به حساب نمیومد . او بلند تر از 2 آدم معمولی و حداقل 5 برابر گنده تر و پهن تر بود . به طرز غیر قابل قبولی بزرگ بود به همراه موهای پر پشت سیاه و ریش هایی که بخش زیادی از صورتش را پنهان کرده بود . دستانش به اندازه درب زباله دانی و پاهایی که در چکمه چرمی قرار داشت به اندازه یک بچه دلفین . در دستانش بقچه ای از از پتو داشت . "

فصل اول ، پسری که زنده ماند ، هری پاتر و سنگ جادو !

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید .


هاگرید علاوه بر کلید داری و دربانی هاگوارتز ، مسوولیت رساندن هری به خانه دورسلی ها و بعدا در تولد 11 سالگی هری ، مسوول رساندن خبر جادوگر بودن هری را بر عهده داشت .
زمانی که هری با زندگی در هاگوارتز بیشتر آشنا شد ، او ، رون و هرمیون یکی از دوستان خوب هاگرید شدند . آنها هر از گاهی با او را در کلبه چوبیش که در کنار جنگل ممنوعه قرار داشت برای صرف چایی و کیک دیدار میکردند .

علاقه زیاد هاگرید به موجودات جادویی در هاگوارتز مشهور بود و او حیوانات خانگی از قبیل نوربرت ،اژدهای نروژی (که غیر قانونی بود ) و فلافی ، سگ سه سر ترسناک داشت .
کلید دار و دربان بودن هاگوارتز به این معنی بود که هاگرید مسوولیت نگهبانی از جنگل شوم و ممنوعه تا دریاچه سیاه را بر عهده داشت .علاوه بر آن ، او مسوول تهیه کدو تنبل و درخت کریسمسی برای کمک به دکوراسیون هاگوارتز در مراسم های مختلف بود .

چند طراحی جالب از هاگرید توسط طرفداران پاترمور صورت گرفته که عکس هایش را میتوانید در گالری سایت ببینید .

عکس 1 ، عکس 2 ، عکس 3 ، عکس 4 ، عکس 5 !

اگر شما هم مایل بودید میتوانید عکس های طراحی شده ای که توسط خودتان انجام شده است را برای سایت جادوگران ارسال کنید .


منبع



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3940