خلاء موقت از نظر خوانندگان

تاریخ ۱۳۹۱/۷/۱۰ ۲۱:۱۰:۰۰ | عنوان: خلاء موقت

گزارشی توسط خبرنگاران سایت جادوگران در مورد کتاب خلاء موقت تهیه شده است . در این گزارش نظر چند خواننده یا مشتاقان کتاب پرسیده شده است و چند خبر در مورد فروش کتاب جمع آوری شده است .

تصویر اصلی

طبق گزارش سایت آمازون ، کتاب خلاء موقت به جمع 100 کتاب پرفروش 87 روز اخیر و کتاب الکترونیکش به جمع 100 کتاب پرفروش 22 روز اخیر رسیده است .
در حالی که فقط 4 روز از انتشار کتاب گذشته است ، انتقادات زیادی به کتاب جدید رولینگ در مطبوعات خارجی وارد شده است .
روزنامه تایمز کتاب جدید رولینگ را با اثر های چارل دیکنز مقایسه کرده است . این مقایسه به این دلیل انجام شده که در هر دو کتاب چند جوان نقش اصلی در داستان را دارند و معنی کل داستان به تنها گذاشتن انسان های فقیر به حال خودشان برمیگردد .

ادامه خبر ...





28 سپتامبر ، کتاب خلاء موقت در فرانسه آغاز به فروش کرد . در این روز من به جمع طرفداران نویسنده کتاب های هری پاتر و خلاء موقت رفتم و با چند نفر از افراد حاضر مصاحبه ای انجام دادم .



خبرنگار : نظر شما در مورد کتاب جدید خانم رولینگ چی هست ؟
طرفدار 1 : من خیلی مشتاقم که این کتاب رو بخونم . از بچگی با کتاب های هری پاتر بزرگ شدم و الان برام جالب هست که کتابی مناسب با سن الانم نوشته شده .
طرفدار 2 : من به خانم رولینگ اعتماد دارم و از طرفی هم وقت زیادی برای خوندن کتاب های مختلف میذارم ، در نتیجه اگر بخوایم بگیم که دلیلم برای خرید این کتاب چی هست ، میتونم بگم که من اثرات خانم رولینگ رو دوست دارم .
طرفدار 3 : من اول نمیخواستم که این کتاب رو بخونم ، چون تقریبا مطمئن هستم که رولینگ نمیتونه اثری مثل هری پاتر بنویسه در نتیجه نمیخواستم که تصویری که ازش داشتم از بین بره ولی چند روز قبل در یک خبر موضوعات کتاب رو متوجه شدم و اونها باعث شد مشتاق بشم کتاب رو بخونم .
طرفدار 4 : من قصد خرید کتاب رو ندارم . اومدم اینجا که بقیه طرفداران رو ببینم و باهاشون صحبت کنم . دلیلم برای نخریدن کتاب این هست که به نظرم رولینگ نمیتونه اثری برای بزرگسالان بنویسه . به نظرم نوعی توهین به هری پاتر و اون پاکی که داشت هست . نویسنده در زمینه مطالب بزرگسالان کم نداریم ، رولینگ میتونست تو همون موضوع خودش باقی بمونه .


اعضای جادوگران برای بحث های بیشتر در مورد این کتاب میتوانند به این تاپیک بروند . اگر کتاب رو نخوانده اید ، نگران نباشید . تاپیک های که حاوی مطالب درون کتاب باشند ، نشانه دار هستند .



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3953