آغاز تعطیلات زمستانی و شروع نقل و انتقالات در لیگ برتر کوییدیچ

تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۳ ۱۰:۰۰:۰۰ | عنوان: ایفای نقش

تصویر اصلی لیگ برتر کوییدیچ در حالی به تعطیلات زمستانی میرود که صبح دیروز با انجام داوری آخرین بازی نیم فصل اول ، تیم کیو.سی.ارزشی در یک بازی خانگی با شکست دادن حریفش تیم ترنسیلوانیا ، توانست قهرمان نیم فصل شود و با کسب 9 امتیاز در 3 بازی به پرامتیاز ترین تیم نیم فصل تبدیل شود . سالازار اسلایترین ، رییس فدراسیون کوییدیچ جادوگران ، در پی صحبتی اظهار داشت :

« برای رفاه حال دوستان که اکثرا دانش آموز و دانشجو هستند، تصمیم گرفتیم تعطیلات دو هفته ای نیم فصل را به یک ماه تغییر دهیم تا هیچ مسابقه ای در دی ماه انجام نشود . »


جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه کنید.
سالازار اسلایترین در ادامه عنوان کرد :

« تیم های حاضر در مسابقات میتوانند برای تقویت و بر طرف کردن نقاط ضعف تیمشان از تاریخ 2 دی تا 30 دی با حضور در سازمان عقد و قرار داد بازیکنان ، بازیکن خرید و فروش نمایند . »

وی همچنین درباره ی تاریخ شروع دوباره ی لیگ گفت :

« در روز سه شنبه ، 1 بهمن ، نیم فصل دوم لیگ با انجام دوبازی همزمان شروع خواهد شد . برای این نیم فصل ما تصمیم گرفتیم که تحت هر شرایطی از دو داور استفاده کنیم ، تا نه برای تیم ها شکی به وجود آید و نه فشار کاری روی داور زیاد باشد . در این فصل تمام بازیها را خودم قضاوت کردم . قضاوت در کنار برگذاری مرتب و منضبط لیگ کار بسیار سختی بود ولی به لطف خدا تا آنجا که در توانم بود سعی خودم را کردم که لیگ دچار افت کیفی نشود . همه ی اینها تجاربی خواهد شد برای لیگ تابستان ، که به امید خدا بتوانیم یک لیگ جذاب ، پر هیجان و پویا تری داشته باشیم. »


برای اطلاعات بیشتر درباره ی نقل و انتقالات نیم فصل میتوانید به پایگاه اطلاع رسانی کوییدیج مراجعه بفرمایید .



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=4066