تولدت مبارک ! - جادوگران 10 ساله شد

تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۴:۱۰:۰۰ | عنوان: اخبار سايت

تصویر اصلی یک ده از عمر سایت جادوگران گذشت. یک دهه سراسر خاطره گذشت و باورش برای خیلی از دوستداران ادبیات فانتزی سخت است که یکی از اولین وبسایت های هواداری یک اثر فانتزی کودکان و نوجوانان هنوز پابرجاست. با اینکه 6 سال قبل آخرین جلد از کتابهای هری پاتر منتشر شد همچنان سایت جادوگران به فعالیت خود ادامه می دهد. پاسخ این سوال چیزی جز همدلی و حمایت اعضای خود این سایت نیست. سایت جادوگران مفتخر است اعلام نماید که به عنوان اولین و بزرگترین وبسایت هواداران هری پاتر به زبان فارسی دهمین سال فعالیت خود را با حمایت شما جشن می گیرد و وارد یازدهمین سال فعالیت خودش می گردد.

بی شک بزرگترین سرمایه این وبسایت، نه افتخارات و سابقه طولانی اش در ترویج فرهنگ صحیح هواداری آنلاین، بلکه خود اعضای با محبت و دوست داشتنی آنها هستند.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
در طول تمام این 10 سال جادوگران در بحث هواداری حرفه ای هری پاتر گنجینه بزرگی از خبرها، مقالات، تصاویر، فایل ها، فعالیت گروهی ترجمه و داستان نویسی و ...، فرهنگنامه هری پاتر، انجمن های تخصصی بحث در مورد کتاب ها و فیلم ها و حتی بخش بسیار جذاب ایفای نقش گرد هم آمدند تا جادوگران در حال حاضر در این نقطه قرار گرفته است. در طول تمام این سالها باید بدون شک اذعان کرد که خانم جی.کی.رولینگ و حتی مجموعه کتاب ها و فیلم های هری پاتر، همه و همه بهانه های کوچکی برای یک دوستی و اتحاد بسیار بزرگ بوده اند. امروز جادوگران افتخار می کند اعضایی دارد که با هم در دوستی شان خالص و جاودانه هستند و برخی حتی پیوندهای ابدی بسته اند و همه اش از یک وبسایت ساده شروع شد. همین وبسایتی که ظاهر فانتری دارد و محتوایش اما از جنس فشره شدن انگشتان با احساس تک تک شما اعضا بر دکمه های کیبورد بوده است.

این وبسایت سند ماندگار یکی از خالصانه ترین اتحادهای آنلاین ایرانی است که از فرم مجازی مبدل به فرم حقیقی شده است. امروزه در شبکه های اجتماعی جمعیت های میلیونی انسان ها را می بینیم که در بین شان کم نیست انسان هایی که از سرشت دروغ هستند، مدام استاتوس می گذارند و از حقوق زن و کودک دم می زنند، عینک روشن فکری بر چشم می گذراند و سخنان چه گوارا را نقل می کنند، اما به محض یک لاگ آوت ساده، بدون هیچ هراسی با بی آبرویی مطلق چهره حقیقی شان را به رخ عالم می کشند. در این وبسایت ساده هواداری هری پاتر، حداقل به بهانه ایفای نقش، ما جامعه ای مجازی با رویکرد حقیقی ساخته ایم و تک تک نوشته های جذاب اعضای ما از حقیقت اطرافشان منشاء گرفته اند. اینجا زباله دان افکارشان نیست، اینجا پایگاه تبادل احساس و همدلی پایدار است. نوشته های اعضای جادوگران با ظاهر دنیای هری پاتر، سرشار از نکوهش حقایق تلخ و زشتی ها و حتی تشویق زیبایی های اطراف یک ایرانی در جامعه امروزمان است و به اشکال بسیار هنرمندانه و خلاقانه نگارش یافته اند. اینجا پایگاه کتابت و دعوت به تفکر است، گرچه با ظاهری فانتزی و تا حدودی بیگانه، اما مفهوم و باطنی دارد فراتر از هر محفل فکری آشنا اما سرشار از ریا.

افتخار این را داریم که اعلام کنیم سایت جادوگران طی این ده سال تقریبا از سه چهار نسل متفاوت اعضایش را جذب خود کرده است. متولدین دهه 50، متولدین دهه 60، متولدین دهه 70 و حتی به تازگی متولدین دهه 80. درست است که امروزه خیلی از اعضای مسن تر و قدیمی سایت را کنار گذاشته اند و به زندگی روزمره خودشان می رسند، اما حداقل یکبار در سال همگی شان به سایت سری می زنند و یاد ایام دلچسب و خوش قدیم برایش زنده می شود. از تمام دوستانی که به تازگی به سایت ملحق شده اند، دعوت می کنیم که به این تجربه دلچسب پاسخ مثبت دهند و وارد جو ایفای نقش جادوگران شوند.

جشن تولدی هم امروز، جمعه، 13 دی در تهران برای سایت جادوگران برگزار می شود. تصاویر این جشن نیز طی به روز رسانی تا ساعاتی دیگر در همین خبر منتشر خواهد شد.

در پایان، خاطر نشان می کنیم که این وبسایت تا زمانی که اعضایشان بخواهند، پا بر جا باقی می ماند. هر چند که دنیای شگفت انگیز پسر جادوگر و قصه هایش تمام شده اند، اقتباس های سینمایی هم پایان یافته اند، اما ما همچنان به بهانه ترویج دوستی های ماندگار و بی ریا، پا به پای شما ادامه می دهیم و این فضا را باب میل تان فراهم خواهیم کرد. اگر هرگونه بدرفتاری از تیم مدیریتی سایت جادوگران دیده اید، در این جشن تولد خواهشمندیم به بزرگواری خودتان عفو کنید، ما را با پیشنهادات و نظرات و انتقادات سازنده خود جهت پیشرفت سایت برای فعالیت و تفریح خودتان، یاری نمایید.


یک دهه هواداری هری پاتر در ایران
جادوگران 10 ساله شد !
تولدت مبارک جادوگران



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=4067