«تاریخچه جام جهانی کوییدیچ»، اثری جدید از رولینگ در پاترمور منتشر شد

تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۳:۳۰:۰۰ | عنوان: پاترمور

تصویر اصلی جی.کی.رولینگ هفته گذشته در توییتر خود اعلام کرده بود که اگر تیم مورد علاقه اش در جام قهرمانی شش ملت مسابقات راگبی موفق شود، هواداران هری پاتر هدیه ای جذاب دریافت خواهند کرد. حالا به نظر می رسد این اتفاق افتاده است.

اثری جدید و ۲۴۰۰ کلمه ای از خانم رولینگ با عنوان «تاریخچه جام جهانی کوییدیچ» در وبسایت پویا و تعاملی پاترمور منتشر شده است. قسمت اول این اثر کوتاه و جدید خانم رولینگ جمعه به شکل آنلاین در دسترس کاربران پاترمور قرار گرفت و گفته می شود که قسمت دوم آن ۲۱ مارچ (اول فروردین) به طور آنلاین منتشر می گردد.


جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه نمایید.
«تاریخچه جام جهانی کوییدیچ» یکی از طولانی ترین آثار آنلاین الحاقی از مجموعه هری پاتر است که رولینگ در پاترمور ارسال کرده است. در این داستانک جدید رولینگ به اصول و قواعد بازی ها و چگونگی مدیریت و داوری آنها توسط فدراسیون بین المللی کوییدیچ جادوگران پرداخته و به سابقه تاریخی مسابقات، چگونگی برگزاری آنها و نمونه هایی از دیدارهای جدال آمیز اشاره کرده؛ مثل بازی رومانی با اسپانیای جدید در سال ۱۸۰۹ یا مانند مسابقه ننگین سال ۱۸۷۷ که در صحرای راین کشور قزاقستان برگزار گردید و مبدل به مسابقه ای شد که هیچ کسی آن را به خاطر نمی آورد !

قسمت دوم «تاریخچه جام جهانی کوییدیچ» در تاریخ ۲۱ مارچ (اول فروردین) به شکل آنلاین در پاترمور منتشر می شود و در آن نگاهی به دیدارهای مطرح کوییدیچ در سال های اخیر دارد که از سال ۱۹۰۰ به بعد، هر چهار سال یک بار برگزار شدند. شوخ طبعی و جملات کنایه آمیز از ویژگی های آثار رولینگ هستند که در این اثر کوتاه نیز مشهود است.

قسمت اول این داستانک هم اکنون در فصل هفتم کتاب «جام آتش» در بخش «محل اردو» (campsite) قابل دسترس است. سایت جادوگران به زودی این اثر ۲۴۰۰ کلمه ای را ترجمه می کند و در قسمت های پاترمور و دریافت فایل درج می نماید.



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=4073