دست نوشته های جدید رولینگ از جام جهانی کوییدیچ ۲۰۱۴ در پاترمور

تاریخ ۱۳۹۳/۲/۲۴ ۱۵:۱۰:۰۰ | عنوان: پاترمور

تصویر اصلی وبسایت تعاملی «پاترمور» در قالب گزارش هایی خیالی در بخش روزنامه «پیام امروز» به قلم «جینی پاتر»، خبرنگار کوییدیچ روزنامه، اقدام به انتشار آنلاین مطالب و دست نوشته هایی جدید از خانم رولینگ درباره « جام جهانی کوییدیچ ۲۰۱۴ » می کند. این دوره از مسابقات هم اکنون در صحرای پاتاگونیا در حال برگزاری می باشد و قرار است جینی پاتر به عنوان خبرنگار ویژه در طول ۱۰ روز آینده آخرین خبرها را از این مسابقات پوشش دهد.

ماه گذشته وبسایت پاترمور بخش جدید روزنامه «پیام امروز» را در کوچه دیاگون افتتاح کرد که شامل دو گزارش بود؛ اول خبر افتتاحیه بود و دوم آن که نخستین بازی جام جهانی کوییدیچ ۲۰۱۴ بین تیم های «نروژ» و «ساحل عاج» برگزار خواهد شد.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.

در اسفند سال گذشته نیز دو دست نوشته طولانی تر از رولینگ در پاترمور با عناوین «تاریخچه جام جهانی کوییدیچ» و «جام جهانی کوییدیچ (۲۰۱۴-۱۹۹۰)» به صورت آنلاین منتشر شده بودند که به عنوان آثار جدید وی معرفی شدند؛ چرا که از نظر تعداد واژگان بیشتر از سایر دست نوشته هایی بودند که وی پیش تر در میان فصل های مختلف کتابها در پاترمور منتشر می کرد.

به نظر می رسد رولینگ هم با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال ماگل ها قصد دارد سرنوشت جام جهانی کوییدیچ دنیای خیالی اش را زودتر تعیین کند ! این مطالب جدید و اختصاصی خانم رولینگ در قالب خبرنگاری مستعار جینی پاتر در پیام امروز را به زودی به فارسی ترجمه خواهیم کرد و در اختیار شما همراهان قرار می دهیم.






نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=4083