نوشته جدید رولینگ از هری پاتر و دوستانش در جام جهانی کوییدیچ

تاریخ ۱۳۹۳/۴/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰ | عنوان: پاترمور

تصویر اصلی همانطور که قبلاً به اطلاع شما رسانده بودیم، جی.کی.رولینگ طی دو ماه اخیر همزمان با جام جهانی فوتبال اقدام به انتشار آنلاین داستانک ها و مطالب جدیدی در شاخه جام جهانی کوییدیچ 2014 کرده است. وی به شکل خلاقانه و جدید در بخش پیام امروز سایت پاترمور به قلم جینی ویزلی، خبرنگار ورزشی روزنامه پیام امروز، گزارشات بازی ها را منتشر می کرد. روز گذشته در اقدامی جدید به جای شخصیت جینی ویزلی، روزنامه پیام امروز در سایت پاترمور با خبری از طرف ریتا اسکیتر معروف به روز رسانی شد که عنوان آن «گردهمایی ارتش دامبلدور در بازی نهایی جام جهانی کوییدیچ» بود.

این مطلب روزنامه ای جدید، داستانکی گزارش مانند از وضعیت فعلی هری پاتر 34 ساله و دوستانش است که در جام جهانی کوییدیچ در جایگاه ویژه تماشاگران خاص، شاهد بازی نهایی جام خواهند بود. در این گزارش ریتا اسکیتر علاوه بر جینی و هری، به وضعیت فعلی زندگی فرزاندان آنها و همچنین رون و هرماینی ،نویل لانگباتم و همینطور لونا لاوگود وهمچنین فرزندان همه آنها پرداخته است.

این مطلب به زبان انگلیسی در اینجا قابل مشاهده است. سایت جادوگران پس از انتشار کامل مطالب جام جهانی کوییدیچ 2014 در پاترمور، تدریجاً آنها را ترجمه خواهد کرد.

از جمله مهم ترین اطلاعات جدید و تکمیلی در خصوص زندگی فعلی این شخصیت های محبوب داستان های هری پاتر، سالها پس از دوره جنگ هاگوارتز، می توان به موارد زیر اشاره نمود (توجه: درصورتی که هنوز به طور کامل کتابهای هری پاتر را نخوانده اید، از خواندن ادامه متن خودداری کنید):

* هری پاتر، دو پسرش یعنی «جیمز» و «آلبوس» را در ساعت 3 بعد از ظهر با خود به صحرای «پاتاگونیا» (محل برگزاری جام جهانی کوییدیچ 2014) آورد تا «ویکتور کرام»، جستجوگر بلغارستانی را از نزدیک ملاقت کنند. پس از یک ساعت گفتگو با او، هری پسرانش را به کمپ ویژه تماشاگران خاص بازگرداند تا به دوستان شان ملحق شوند.

* با سن تقریباً 34 سال (تولد هری نزدیک است – 31 جولای ! ) هری کمی از موهایش سرش خاکستری شده، همان عینک گرد همیشگی اش را دارد اما علاوه بر آن زخم مشهور روی پیشانی اش، حالا او یک جای برش ضخیم روی گونه راستش دارد که احتمالا به علت شغلش به عنوان یک کارآگاه، طی درگیری ها ایجاد شده است.

* رون ویزلی و هرماینی گرنجر، به همراه دو فرزندشان «رز» و «هیوگو»، در کمپ اقامت تماشاچیان جام جهانی، در چادری در کنار چادر هری و جینی، مستقر شده اند. ظاهرا و به شکل نه چندان تعجب آوری، نه رون و نه هرماینی از زمان جنگ هاگوارتز تاکنون با رسانه ها گفتگویی نداشته اند. ظاهرا به نظر می رسد که موهای رون همانند پدرش «آرتور»، کم پشت تر شده اند.

* رون خیلی زود پس از جنگ، به همراه هری کارآگاه شد ولی دو سال بعد به بردارش «جرج» پیوست تا در مغازه «شوخی های جادویی ویزلی ها» کار کند. رون درباره این تغییر شغل گفت: " از کمک به برادرم جورج و به همراه یک تجارت خوشحال بودم. من همیشه این کار را دوست داشتم. "

* هرماینی در حال حاضر معاون بخش اجرای قوانین جادویی است و شاید حتی با شکل هوشمندانه تری ترقی داشته باشد.

* بخش ویژه تماشاگران خاص در محل کمپ صحرای پاتاگونیا، جایی که هری پاتر و خانواده اش در طول جام جهانی کوییدیچ در آن اقامت دارند، توسط طلسم های سنگین و جادوگرهای نگهبان، محافظت می شود.

* یک گروه موسیقی جادویی ستیزه گرانه آمریکایی به نام «اسنیچ های بال خمیده» در جام جهانی حضور دارد.

* ظاهراً هم اکنون در جام جهانی کوییدیج از افسون های پل زنی برای رسیدن به محل اقامت تماشاگران خاص استفاده می کنند.

* ظاهراً جادوگران و هواداران از سراسر جهان در تلاش اند تا در نزدیکی محل اقامت تماشاگران خاص که شایعه شده اعضای ارت دامبلدور از جمله خود هری پاتر در آن مستقر هستند، گرد هم آیند.

* نویل لانگباتم، استاد گیاهشناسی در هاگوارتز، با همسر هافلپافی اش، «هانا آبوت» در «لیکی کالدرون» واقع در کوچه دیاگون، زندگی می کنند. اگرچه هم اکنون آنها از لیکی کالدرون نقل مکان کرده اند چرا که هانا دیگر به عنوان سرپرستار لیکی کالدرون کار نمی کند و شغلش را به «شفا دهنده» تغییر داده و شغل سرپرستار هاگوارتز را (همانند مادام پامفری قبل از او) عهده دار شده است.

* لونا لاوگود دو پسر دوقلویش را در منزل به پدر بزرگشان، «زنوفیلیوس لاوگود» سپرد و به همراه همسرش، «رالف اسکمندر» درجام جهانی حاضر شد. لونا را می توان از فاصله یک مایلی با ردایی تشکیل شده از طرح های ترکیبی پرچم شانزده کشور روی آن، تشخیص داد.

* جرج ویزلی، به همراه بردارش رون، مدیر ثروتمند مغازه شوخی های جادویی ویزلی ها است. «چارلی» همچنان به عنوان پروش دهنده اژدها کار می کند و «پرسی»، رئیس بخش حمل و نقل جادویی است.

* دختر بزرگ بیل و فلور ویزلی، «ویکتوایر»، همچنان که در پایان یادگاران مرگ اشاره شد، با «تدی لوپین» دیده شده که تدی در طول جام جهانی کوییدیچ 2014 به شکل یک نیمه گرگینه قد بلند و با موهای آبی روشن، توصیف شده است.

* کتاب جدید ریتا اسکیتر با عنوان «ارتش دامبلدور: نیمه تاریک جدایی» در 31 جولای منتشر می شود و در کتابفروشی فلوریش و بلاتز قابل دسترس خواهد بود.





نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=4087