سوالاتی که ماگل نت از رولینگ خواهد پرسید

تاریخ ۱۳۸۴/۴/۱۸ ۱۵:۰۰:۰۰ | عنوان: سایر

«همه پرسی از رولینگ» رسما به پایان رسیده و سه سوال زیر برنده شدند و از رولینگ پرسیده خواهند شد:

1. در کتاب اول آمده که دامبلدور جادوگر سیاه، گریندوالد، را شکست داده. آیا دامبلدور با کشتن او، وی را شکست داده یا اینکه فقط او را از قدرت برکنار کرده، بنابراین آیا او هنوز زنده س؟

ادامه...
2. اهمیت انتخاب های ما به دفعات در کتاب ها تاکید شده است. چرا اهمیت انتخاب لیلی، برای قربانی کردن خودش برای هری بیشتر اهمیت داشت تا انتخاب جیمز برای قربانی کردن خودش برای همسر و فرزندش؟ ظاهرا جیمز می دانست که قدرت رویارویی با ولدمورت را نخواهد داشت بنابراین انتخاب اینکه با وی بجنگد تا به خانواده اش فرصت فرار بدهد، یک نوع قربانی کردن خودش برای خانواده اش محسوب می شود. ولی این فداکاری هیچ محافظ جادویی را برای همسرش بوجود نیاورد و این نشان می دهد که فداکاریش زیاد هم مهم نبود. آیا به خاطر اینه که او در واقع خودش را جلوی آن کسی که می خواست نجاتش دهد، ننداخت و برای همین مرگش کلاس کمتری داشت؟ آیا این مسئله اهمیتی دارد؟ به نظر من انتخابی که او برای نجات همسر و فرزندش کرد همانند انتخاب لیلی برای هری بود؛ ولی تاثیرش شبیه هم نبود! چرا؟!

3. اگر لرد ولدمورت با یک بوگارت رو به رو شود، چه چیزی را می بیند؟

این سوالات در 16 جولای از رولینگ پرسیده می شوند. اگر به یکی از این سوالات در پایان کتاب های هری پاتر جواب داده شود و رولینگ در حال حاضر به آن جواب ندهد، سوال دیگری که رای بیشتری آورده جای آن را می گیرد.

بر گرفته شده از ماگل نت



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=852