جادوی فیلم تاره ی هری پاتر

تاریخ ۱۳۸۴/۸/۱۷ ۱۲:۳۰:۰۰ | عنوان: فيلم

ميدان لستر لندن به صحنه مسابقه "سه جادوگر"، جديدترين ماجرای بچه های مدرسه جادوگری مبدل شده بود که برای هواداران چهارمين کتاب جی کی رولينگ آشنا بود.

اما آنچه بيش از پذيرايی آتشين اژدها برای ستارگان فيلم دلهره آور بود، رويارويی با گزارشگران و خيل عظيم هواداران بود که از سراسر جهان گردآمده بودند.
منبع http://sina1372.mihanblog.com/
تب هری پاتر چنان بالا گرفته بود که حتی آسمان تيره و تار و باران بی وقفه هم نمی توانست از اشتياق حدود هفت هزار نفری که برای ديدن سه ستاره بزرگ فيلم، دانيل رادکليف، اما واتسن و روپرت گرينت جمع شده بودند، بکاهد.
برای دیدن چند عکس روی این قسمت کیلیک کنید
ورود هر تازه وارد با فرياد و هلهله شادی هوادارانی اعلام می شد که برخی از آنها از شب قبل برای جذب نيم نگاهی از ستاره محبوبشان، در ميدان لستر صف کشيده بودند.

اما يکی از بلندترين هلهله های يکشنبه شب برای مدونا ذخيره شده بود که حضور غير مترقبه وی به همراه دخترش لوردس، برق ديوانه وار فلاش عکاسان را بدنبال داشت.

مدونا در حالی که به دختر نه ساله اش اشاره می کرد گفت: "من يک طرفدار پر و پا قرص هری پاترم، اما بخاطر لولا اينجا هستم."
هری پاتر برای همه است، بزرگسال و کودک. من فکر می کنم جی کی بسيار با استعداد است، خيلی دوستش دارم. کتاب هايش روشن، سرگرم کننده و هوشمندانه هستند."

مدونا، با اين حال اعتراف کرد که: "من هيچيک از کتاب ها را نخوانده ام، اما لولا همه را خوانده. من فقط فيلم ها را ديده ام."

کلوديا شيفر، سوپرمدل و بازيگرانی مثل کيت بکين سيل و روب لوه شانه به شانه تعداد زيادی از ستارگان فيلم در اين رويداد شرکت کردند.

ديويد هيمن، تهيه کننده، گفت که مبهوت اينهمه علاقه شده است: "باران می بارد، مردم فرياد می زنند، برخی از ساعت ۱۰ شب پيش اينجا بوده اند، ديوانه کننده است."

"جی کی رولينگ اين کتاب ها را نوشته و ما آنها را به فيلم برگردانده ايم، اما واقعا مديون او هستيم."

"او به ما مواد کار را داده است و مردم نسبت به آن ها خيلی احساساتی و هيجان زده هستند."

روپرت گرينت که نقش رون ويزلی مو قرمز را ايفا می کند برای آينده آماده است.

او گفت: "بازی در اين فيلم يک کار جادويی و واقعا سرگرم کننده بود. دوست دارم برای هميشه اين کار را ادامه دهم."

او همچنين اشاره کرد که جام آتش به کارگردانی مايک نيول را بيش از بقيه فيلم ها دوست دارد.

او توضيح می دهد که: "رون در اين فيلم کمی بيشتر از حد معمول نوجوانی بد اخم است و فکر می کنم مقداری هم به هری حسودی می کند."

دانيل رادکليف - يا خود هری پاتر - بعد از گذراندن بيش از دو ساعت برای عبور از ميان خبرنگاران و امضا بگيرها، می ايستد تا کمی آب بنوشد.

او با عذرخواهی می گويد: "کمی عصبی ام و کمی هم از شادی نشئه اماين واقعا مسرت آور است که در فيلمی مشارکت کنی که همه به آن افتخار می کنند و بايد هم بکنند."

رابرت هاردی که نقش وزير سحر و جادو، کورنليوس فاج را بازی می کند گفت که دليل محبوبيت هری پاتر در يک کلمه ساده چهار حرفی خلاصه می شود. او با لبخند توضيح می دهد: "جادو."

"جادو به کار همه کس می آيد. جهان سرشار از جادو است. شما پر از جادو هستيد، من پر از جادو ام."

"به این دليل است که مردم عاشق هری پاتر هستند و همين است که من هم عاشقش هستم."

منبع :BBC




نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=1309