مجلات نوروزی هری پاتر

تاریخ ۱۳۸۵/۱/۵ ۱۹:۰۶:۴۸ | عنوان: ايران

سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم عیدتون مبارک

امسال به خاطر نوروز 85 تمامی مجله های درجه یک شروع به چاپ کردن مطالب هری پاتری کردند .

تعدادی از اون ها مطالب تکراری رو به چاپ رسوندن ولی تعدادی چیزهای خوبی رو مطرح کردن . در ادامه تعدادی از اونها رو میبینید.


.مجله ی سروش نوجوان در شماره ی 217 خود 4 صفحه مطلب هری پاتر چاپ کرده که تکراری هستند و در مجله های قبل به چاپ رسیدند مطالبش تحت عنوان : تا بزرگ نشده ای یک آرزو بکن هست .

.مجله ی بعدی تجربه هست که در شماره ی 34 خود عنوان : راز و رمزهای جادوهای مجموعه ی هری پاتر را آورده است که لیست شخصیتهای هری پاتر و ... را داراست که تکراری هم هستند .

.اما میرویم سراغ دو مجله ی پر طرفدار که مطالب بسیار جالبی رو دارا میباشند . که نخست مجله ی گل آقا بچه هاست که دومین مجله در مجله ی هری پاتر را منتشر کرده است که این مطالب را داراست و با مجله در مجله ی قبلیش زمین تا آسمان تفاوت دارد:

هری پاتر سازان ( در این قسمت درباره ی شخصیتهای کلیدی توضیح داده است) ، چرا هری پاتر، هری پاتر شد؟ ( در این قسمت با بهترین نویسندگان ایرانی مصاحبه شده است درباره ی هری پاتر ) ، جادوگرانه ( که کاریکاتورهای زیبایی از مالفوی ، دابی ، ویزلی ها و ... آمده ) ، جدول نیمه ی هری پاتر ( در این قسمت سوالات جالبی رو مطرح کرده البته به پای من که نمیرسه ) ، خواندنیهای هری پاتر ( مطالب فراوانی در باره بازیگر ، فیلم ، کتاب و ... گفته است ) ، کارت تبریک جادویی ( کارت هری پاتر رو آموزش داده ) ، پرسشهایی درباره ی هری پاتر ( پرسش هایی رو آورده که رولینگ پاسخ داده ) ، دو مسابقه هری پاتر ( اولی کوییدیچ و دومی جنگل ممنوع که باید حیوانات رو پیدا کنیم )، بازی سنگ جادو ( بازی جالبی داراست ) ، مینویسم حتی اگر کارهایم چاپ نشود ( جدید ترین مسابقه با رولینگ است ) ، حالا همه از من میترسند ( مصاحبه با لرد ولدمورت ) ، مودمهایی که برای هری پاتر کانکت میشوند ( سایت های هری پاتر رو معرفی کرده و جادوگران رو هم گفته و گردانندگان سایت از جمله هری پاتر، کرام ، باک بیک و مونالیزا رو گفته ) ، در کنکور ورودی هاگوارتز شرکت کنید ( مسابقه ی تستی هری پاتر گذاشته اند ) ، این موجودات افسانه ای از کجا آمده اند ؟ ( موجودات جادویی رو معرفی کردند) ، خبر خبر ( خبرهای جدید رو گفته ) و... رو که واقعا جالب است شماره ی این مجله 317 و قیمتش 500 تومان است .

.مجله ی آخر شوکا است که تا حالا مطالب فراوان هری پاتر چاپ کرده است و در شماره ی 14 خود چاپ کرده با قیمت 800 تومان که در صفحات اول و آخر خود تقویم رنگی روغنی هری پاتر چاپ کرده که اون هم مسابقه و ... دارد .

امیدوارم نهایت استفاده از این مجلات نوروزی رو ببرید با تشکر



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=1644