[en]Rumor: JK 750 pages into Book 7 [/en][fa]کتاب هفتم , شایعات غیر ممکن ؟![/fa]

تاریخ ۱۳۸۵/۶/۱۸ ۱۳:۱۰:۰۰ | عنوان: کتاب هفت

[en]
Rupert Grint, Julie Walters and JK Rowling allegedly attended a tea party in Edinburgh today, coinciding with the release of Grint's and Walter's latest film Driving Lessons. The Daily Mirror reports that Jo, who was there to support the two actors, said the following in regard to Book 7:
...
[/en]

[fa]
سایت انگلیسی دیلی میرور در گزارش عصر دیروز , نقل قول های را از جی کی رولینگ و روپرت گرینت و جولی والترز اعلام کرد
دیلی میرور در گزارش خود آورده است که روپرت گرینت , جولی والترز و جی کی رولینگ دیروز در یک دعوت به مهمانی در قلعه ادینبورگ همدیگر رو ملاقات کردند . این دیدار همزمان با اکران فیلمی است که روپرت گرینت و جولی والترز در آن به ایفای نقش پرداخته اند که با نام تعلیم رانندگی بروی پرده سینما ها رفت .
دیلی میرور در گزارش مفصل به این ملاقات چند ساعته پرداخته است .
میرور گزارش میدهد , جی کی رولینگ نویسنده سری کتابهای هری پاتر که در آنجا حضور داشت از 2 بازیگر فیلمهای هری پاتر دفاع و از بازی آنها تمجید کرد .
سایت ماگل نت به نقل از سایت دیلی میرور , نوشت ؛ جی کی رولینگ گفته است که در اواسط نوشتاری کتاب هفتم هست , و نسبت به اطلاعات بیشتر رازدار بوده و هیچگونه اطلاعاتی درمورد احتملا مرگ هری در کتاب هفتم سخن نمیگوید ...
در ادامه متن ...
[/fa]


[en]
I'm up to about 750 pages now, but I'm not telling anyone what happens to Harry," she says. "I've just come along to support Rupert who's absolutely terrific in Driving Lessons."
Please take this with a pinch of salt. The Daily Mirror is a British tabloid, not exactly known for its accurate reporting. We agree Jo probably said she's half-way through, like she's been saying since June, but we doubt she would reveal how many pages she's written.

We are currently working on confirming this.
mugglenet ؛ harrypotterfanzone
[/en]

[fa]
در ادامه از گزارش دیلی میرور آمده است جی کی رولینگ درمورد کتاب آخر و پایانی سری مجموعه هری پاتر صحبت کرده است . که در ادامه به آن اشاره شده است
بر اساس گزارش دیلی , جی کی رولینگ گفته است :
من مقدار 750 صفحه برای نوشتن و اتمام کتاب پایانی درنظر گرفته ام , ولی من به هیچ کسی نمیگم که چه اتفاقاتی برای هری در این کتاب افتاده است . من میخواستم فقط از روپرت حمايت کنم , چون در فیلم تعلیم رانندگی بسیار فوق العاده بازی کرده است
خبرگزاریهای هری پاتری در اخر گزارش خودشان جمله ای مشترک را به کار برده اند که به طرفداران توصیه کرده اند که این خبر رو طبق معمول به عنوان شوخی فرض کنند , اگرچه که , دیلی میرور یک سایت چکیده شده از روزنامه های بریتانیای هست
سایت ماگل نت در آخر به این نکته متذکر شد که , به طور قطع معلوم نیست که این خبر صحت نوشتاری یا صحت خبری داشته باشد . ما با این موافق هستیم که جی کی رولینگ بخواهد احتمالا بگوید که در اواسط کار نوشتن کتاب باشد , ولی در این شک داریم که رولینگ به این زودیها بخواهد اطلاعات تعداد صفحات را فاش کند و یا بگوید که تا چند صفحه پیشروی کرده است .
به هر حال ما قطعا به دنبال صحت این خبر جستجو خواهیم کرد و در کمترین زمان خبر رو تایید یا تکذیب خواهیم کرد و به اطلاع طرفدارن خواهیم رساند .
منبع : ماگل نت ؛ هري پاتر فن زون

[/fa]





نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=1893