[fa]هري پاتر ايستگاه مركزي مترو لندن را تعطيل كرد.[/fa][en] OOTP filming at London Tube station[/en]

تاریخ ۱۳۸۵/۸/۱ ۹:۳۰:۰۰ | عنوان: فيلم 5

[en]
تصویر اصلی
Today, London's Westminster Underground station was temporarily closed to allow for Order of the Phoenix filming. An article by Yahoo! notes that the scene probably being filmed was where Mr. Weasley escorts Harry to the disciplinary hearing at the Ministry...
[/en]
[fa]
تصویر اصلی
لينك عكسها تصحيح شد ، عكسها بروي سايت قرار گرفت
ديروز 22 اکتبر، ایستگاه مرکزی قطار زیرزمینی "وِست مینیستر" در لندن به طور موقت برای کار فیلمبرداری هری پاتر و محفل ققنوس بسته شد. عصر ديروز، سایتهاي Yahoo , uk.news و dailymail خبر بسته شدن ایستگاه مرکزی وِست مینیستر را منتشر کردند.
Dailymail نوشته است که حرکت قطارهای زیرزمینی شهر لندن، ديروز به خاطر فیلمبرداری فیلم محفل ققنوس در ایستگاه قطار زیرزمینی "وِست مینیستر" لغو و کل روز حرکت تمام قطارها به سمت این ایستگاه مرکزی به حالت تعلیق درآمد. این ایستگاه یکی از لوکیشن‌های فیلم هری پاتر و محفل ققنوس مي‌باشد.
در ادامه متن ...

[/fa]


[en]
A London transport spokeswoman commented: "Planned closures are timed to cause minimum disruption to passengers and commercial requests such as this are subject to an agreed fee. There has been advanced publicity in the area to warn passengers of any potential disruption to their journey."
You can check them out over at Mugglenet gallery and Our Gallery
Sources : dailymail , news.yahoo , mugglenet
[/en]
[fa]

Yahoo نیز در گزارش خود نوشته است که این فیلمبرداری از صحنه‌ای است که هری پاتر به همراه آرتور ویزلی در حال رفتن به دادگاه رسیدگی به تخلف انظباطی در وزارت جادوگری هستند که وظیفه نگهبانی از هری بر عهده آرتور ویزلی می‌باشد.
ماگل نت نیز در گزارش خود عنوان کرده است که سخنگوي شرکت حمل و نقل شهر لندن در این باره می‌گوید: طبق برنامه از پیش تعین شده، فیلمبرداری در زمان مقرر پایان یافت و این یک قرارداد تجاری بود که بابت بسته شدن یک روزه این ایستگاه برای فیلمبرداری پول نقدی پرداخت شد.
ماگل نت عكسهاي از اين ايستگاه و فيلمبرداري آن را بر روي سايت خود منتشر كرده است؛ براي ديدن عكسها ايجا را كليك كنيد
عكسهاي بروي سايت قرار گرفت ، عكسهاي پشت صحنه فيلم 5

منبع : ديلي ميل

[/fa]





نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=1972