10 ميليون پوند هزينه مخفي نگه داشتن سرنوشت «هري‌پاتر»

تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۵ ۱۵:۰۱:۵۷ | عنوان: کتاب هفت

ناشر رمان «هري‌پاتر و قدیس های مرگبار»‌، هفتمين و آخرين جلد از رمان‌هاي «هري‌پاتر» گفت: تاكنون بيش از 10 ميليون پوند صرف مخفي نگاه داشتن سرنوشت شخصيت‌هاي اين كتاب شده است.
روزنامه «اكونوميك تايمز» چاپ بمبئي منتشر كرد: اين ده ميليون پوند صرف تامين هزينه گاردهاي امنيتي و سيستم‌هاي امنيتي ماهواره‌اي شده است تا بدين‌ترتيب جزئيات مربوط به سرنوشت شخصيت‌هاي آخرين جلد از رمان هري‌پاتر مخفي بماند.

به گزارش اكونوميك تايمز در حاليكه ميليون‌هاي نفر در سطح جهان مشتاقانه منتظر انتشار رمان «هري‌پاتر و حفره‌هاي مرگبار» در شنبه شب (21 جولاي) هستند، تنها «جي.كي.رولينگ»، نويسنده اين رمان و 20 نفر ديگر در كل جهان از سرانجام هري‌پاتر و دوستانش باخبرند كه از آن جمله مي‌توان به ناشر اين رمان، تصويرگران اين رمان ، وكيل رولينگ و ناشر آثار او اشاره كرد.
ساندي تلگراف نيز در اين باره نوشت: هر چه به انتشار آخرين جلد هري‌پاتر نزديكتر مي‌شويم، تدابير امنيتي اتخاذ شده سخت‌تر و گسترده‌تر مي‌شود، انتشار «بلومزباري» در لندن كه امتياز انتشار رمان‌هاي «هري‌پاتر» در انگلستان را دارد، مكان‌هاي امن خاصي در سراسر انگلستان را به نگاه داشتن نسخه‌هاي چاپ شده اين رمان، طي چند روز پيش از فرارسيدن زمان انتشار آن اختصاص داده است كه ده‌ها تيم امنيتي 24 ساعته از اين مكان‌هاي حفاظت مي‌كنند.
روزنامه ساندي تلگراف در ادامه افزود: هر نگهبان ساعتي 20 پوند دستمزد مي‌گيرد كه اين مبلغ در صورتي كه نگهبان، سگ هم داشته باشد به 30 پوند در ساعت افزايش مي‌يابد.


منیع : خبرگزاری فارس



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=2690