شخصیت های هری پاتر در لیست قدرتمند شورای فیلم بریتانیا

تاریخ ۱۳۸۶/۵/۲۲ ۶:۱۰:۰۰ | عنوان: بازیگران

چندين بازيگر از فيلم هاي هري پاتر در ليست "قدرتمندترين ستاره هاي فيلم بريتانيا و فيلم سازان در هاليوود" شوراي فيلم انگلستان حضور دارند . بر اساس گزارش The telegraph، سه نفر از آنها که بعنوان بهترین مشخص شده اند : دنیل رادکلیف ( هری پاتر ) ، اما واتسون ( هرمیون گرنجر ) و روپرت گرینت ( رون ویزلی ) هستند ، این بازیگران با مبلغ 1.75 بیلیون پوند در رتبه چهارم این لیست قرار دارند . این عدد متعلق به چهار فیلم اول است که منتشر شده ( این لیست مشخص کننده بهترین بازیگران انگلستان بر اساس بازی زمانی پنج ساله گذشته است )

همچنین در این لیست بازیگر توانا ، رالف فینس که نقش لرد ولدمورت را ایفا کرده است نیز حضور دارد ، او در این لیست در رتبه دهم با 713 میلیون قرار گرفته البته با در نظر گرفتن بازیگری موفق اش در جام آتش و فیلم های " Red Dragon " و " Wallace and Gromit: The Curse of the Were-Rabbit" و "Maid in Manhattan" .

در پایان ، کارگردانان فیلم های هری پاتر نیز در این لیست قدرتمند حضور دارند مثل مایک نیوول کارگردان هری پاتر و جام آتش که با دارا بودن بالاترین رتبه در این رده با 442 میلیون پوند حضور دارد .

منبع: TLC


نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=2758