گزارش: رولینگ رمان کاراگاهی می نویسد

تاریخ ۱۳۸۶/۵/۲۹ ۱۴:۲۰:۰۰ | عنوان: رولینگ

یک روزنامه بریتانیایی شنبه گزارش کرد که جی کی رولینگ در کافه های اسکاتلند در حال کار کردن بر روی یک رمان کاراگاهی دیده شده است.
روزنامه Sunday Times از "ایان رانکین" (Ian Rankin) نویسنده و همسایه رولینگ نقل کرده است که خالق کتاب های هری پاتر به سمت ژانر جنايی-تخیلی می رود.
روزنامه ای که در عصر شنبه منتشر شد گفته رانکین به گزارشگری در جشنوراه ادبی ادینبورگ را نقل کرد: «همسر من رولینگ را در حالی که رمان کاراگاه جنایی ادینبورگ را می نوشته، دیده است.»...
رانکین گفت: «این عالی ست که او نوشتن یا کافه های ادینبورگ را ترک نکرده است.» رانکین خود برای رمان های پلیسی اش که در شهر تاریخی اسکاتلند اتفاق افتاده ، مشهور است.
رولینگ نسخه های مقدماتی داستان هری پاتر را در کافه‌های شهرهای اسکاتلند نوشته است. در آن زمان او مادری مجرد و کوشا بود که برای پس انداز هزینه بخاری خانه اش، در کافه ها می نوشت.
حالا او ثروتمند ترین زن بریتانیا است –ارزش دارایی او طبق مجله Forbes یک بیلیون دلار است- و هفت کتاب هری پاتر او بیش از 335 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

در مصاحبه ای با Associated press در ماه گذشته، رولینگ گفت که باور دارد که نمی تواند موفقیت مجموعه هری پاتر را تکرار کند، ولی تایید کرد که طرح هایی برای کار کردن روی کتاب های جدید دارد.
رولینگ گفت: «من دقیقا همان کاری را می کنم که با هری کردم، من چیزی را می نویسم که واقعا می خواهم بنویسم.»
دفتر نماینده ادبی رولینگ، کریستوفر لیتل (Christopher Little)، عصر شنبه فورا در دسترس نبود تا در این باره نظر دهد.
منبع: Yahoo! News



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=2796