"تور آزاد کتاب" رولینگ در آمریکا از لس آنجلس آغاز شد

تاریخ ۱۳۸۶/۷/۲۴ ۱۱:۰۰:۰۰ | عنوان: رولینگ

همانطور که از قبل خبر داده بودیم، رولینگ از امروز "تور آزاد کتاب" خود را به دور آمریکای شمالی آغاز کرده است.
وی در ابتدا در کنفرانس مطبوعاتی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت.
عکس های این مراسم را در گالری سایت لیکی ببینید.
همچنین بعد از این مصاحبه رولینگ در سالن کداک شهر لس آنجلس ( محل همیشگی برگزاری مراسم اسکار) حضور یافت. عکس های این مراسم را نیز درهمان گالری سایت لیکی ببینید.
در مراسم سالن کداک 1600 نفر از دانش آموزان سراسر ایالات متحده که شانس حضور در این مراسم را با برنده شدن در قرعه کشی های مختلف بدست آورده بودند، حضور داشتند. به گزارش خبرگزاری ABC رولینگ در سالن کداک بخشی از فصل سوم کتاب هفتم «هری پاتر و یادگار های مرگ" را خواند. و به سوالات حاضران پاسخ داد.
وی در قسمتی از صحبت های خود در سالن کداک گفت:
«اگه بخوام صادق باشم باید بگم که این برنامه برای من یه چیز شگفت انگیزه. آخرین باری که تو آمریکا بودم سال 2000 بود. البته الان به خاطر افزایش تعداد افراد، برنامه‌ی دادن امضا یه مقداری از کنترل خارج شده، ولی من واقعا حس میکردم برای ارتباط رو در رو با خواننده ها، دلم تنگ شده»
رولینگ در این مراسم صبورانه نسخه های کتاب هفتم را که از طرف ناشر آمریکایی کتاب های هری پاتر اسکولاستیک به این 1600 نفر اهدا شده بود برای تک تک آنها امضا کرد.
بعضی از بچه ها در این مراسم خودشان را به شکل شخصیت های کتاب دراورده بودند. همچنین دو نفر از نویسندگان سایت لیکی هم در این مراسم شخصا حضور داشتند.
منتظر خبر های بعدی از این مراسم باشید.

Source1: TLC
Source2: TLC



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=2893