رولینگ نوشتن کتاب جدید نوجوانان را دوباره در کافه آغاز کرد

تاریخ ۱۳۸۶/۱۲/۱۲ ۲۱:۵۰:۰۰ | عنوان: رولینگ

آپدیت شد، سرقت از کافه
تصویر اصلیهمانطور که قبلا اعلام شده بود رولینگ قرار بود نوشتن کتاب جدیدی را آغاز کند، حالا باخبر شدیم خالق داستانهای هری پاتر برای خلق داستان جدیدش به همان کافه سالیان قبل بازگشته است. همه ما میدانیم که این کافه سرآغاز داستان هری پاتر بود و در 16 سال قبل ایده های هری پاتر در ذهن رولینگ درون این کافه شکل گرفته بود.
تلگراف امروز در گزارشی رسما از آغاز نوشتن کتاب جدید برای نوجوانان توسط رولینگ خبر داد و طی مصاحبه ای کوتاه با رولینگ جزئیات مرحله آغاز کار را منتشر کرد. رولینگ در این مصاحبه رسما از بازگشت دوباره خود به کافه ادینبورگ خبر میدهد، او در مصاحبه خود گفت:...
در ادامه متن...
رولینگ در مصاحبه خود گفت:
من کار نوشتن برای نوجوانان را ادامه میدهم چون از انجام آن لذت میبرم. این کار باعث از بین رفتن بزرگترین خلاء در زندگی ام میشود. من معتقدم که این کار برای من و هم برای خوانندگان که کار با چیزهای متفاوت را انجام بدهم بسیار خوب باشد

رولینگ اعلام کرد که در یک جستجو برای خلق الهامات او دوباره به کافه ادینبورگ برگشته است، همان جایی که زمانی رولینگ کار نوشتن اولین قسمت رمان هری پاتر (سنگ جادو) را تمام کرد، او گفت:
من در کشف کافه های خوب، با استعداد شدم.منم مثل مردم در بین جمعیت وارد کافه میشوم و البته، اینجوری هم نیست که برم درست در وسط کافه بنشینم تا مرکز توجه باشم. در 90 درصد مواقع این کارکنان کافه هستند که به من اجازه میدهند بدور از مزاحمت در مکانی از کافه مشغول به کارم بشم.
منبع: TLC



خبر آپدیت شده:

روزنامه محلی ادینبورگ و اسکوتزمن روپورت گزارش دادند که لوح پلاک مخصوصی که در کافه رستوران بافت کینگ نصب بود به سرقت رفته است.
این لوح پلاک نشانگر این بود که رولینگ در 16 سال قبل در این رستوران سنگ جادو نوشت.
این لوح پلاک به افتخار رولینگ در این کافه روستوران نصب شده بود.
منابع: TLC & SnitchSeeker



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3034