مِیر از پاتر صحبت کرد!

تاریخ ۱۳۸۷/۱/۲۳ ۱۳:۵۰:۰۰ | عنوان: رولینگ

در یک مصاحبه جدید با شبکه تلویزیونی «ام تی وی»، استفنی مِیر، نویسنده سری داستانهای «شفق»، درباره رمان هری پاتر نوشته رولینگ صحبت کرد و گفت که شباهت های بین داستان «شفق» و هری پاتر وجود دارد.
این نویسنده محبوب گفت که هرگز با جی.کی.رولینگ ملاقات نداشته است ولی خیلی دوست دارد با رولینگ بر سر یک میز بنشیند و درباره داستان های همدیگر صحبت کنند...
او در ادامه گفت که هر دو داستان، مجبوبیت چشمگیری در بین خوانندگان جوان پیدا کرده است.

او در این مصاحبه این چنین گفت:
«چیز جالب در تشابه {داستان هری پاتر و شفق} اینست که شما میتونید طرفدارانم و طرفداران اون رو به آسانی مقایسه کنید تا نسبت من و او. فکر میکنم ما هردو {رولینگ و مِیر} مردمانی هستیم که واقعا واقعا علاقه مندند، مایل ها راه آمدند تا شمار و ببینند، و همه آنها به شخصیت ها داستانمان علاقه مند هستند.»

مِیر با خنده گفت: «همه نوع شخصی، طرفدار داستان رولینگ هست، و به این معنیست که همه ما قسمتی از طرفدارن او هستیم.»
«مقایسه کردن خودم با رولینگ به طور وحشتناکی تملق آمیز هست، اما هرگز رولینگ دیگری نخواهد آمد، او یک پدیده است که هرگز دیگر اتفاق نخواهد افتاد.»

این نویسنده در پایان گفت که اگر فرصتی به او بدهند، دوست دارد درمورد خیلی چیزها مانند نظرات رولینگ درمورد فیلمهای هری پاتر، طرفداران اش، و تجربه نویسنده مجبوب بودن، با رولینگ صحبت کند.


خیلی وقت پیش نیز بازیگر نقش سدریک دیگوری در فیلم جام آتش، رابرت پاتینسون، برای بازی در نقش ادوارد کالن در جدیدترین قسمت از فیلمهای «غروب» انتخاب شده بود.

بد نیست بدانید که داستانهای «غروب» نوشته خانم استفن مِیر، یکی از داستانهای محبوب در جهان هست و تاحالا سه کتاب از سری کتابهای «غروب» منتشر شده است.

منبع: TLC



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3102