امضا رولینگ کمک کننده به کلیسا تاتشیل

تاریخ ۱۳۸۷/۱/۳۱ ۱۳:۳۰:۰۰ | عنوان: رولینگ

کلیسا تاتشیل در گلاسترشایر انگلستان پس از رونمایی از «کتاب بازدیدگر» که در آن امضاء خالق داستانهای هری پاتر، جی.کی.رولینگ وجود داشت توانست مقدار 10 هزار پوند انگلستان (19 هزار دلار) کسب کند. رسانه محلی ThisIsGloucestershire گزارش داد که مبلغ کسب شده زمانی پس از نمایش این کتاب به دست آمده است. این کتاب، همان کتابیست که برای لحظاتی در برنامه تلویزیونی «جی.کی.رولینگ: یک سال در زندگی» دیده شده بود...
این برنامه تلویزیونی، دسامبر گذشته از شبکه ITV انگلستان پخش شده بود و زندگی رولینگ را به مدت 60 دقیقه در هنگام نوشتن یادگاران مرگ نشان داد

خبرها از این گزارش دارد که در «کتاب بازدیدگر» به همراه امضاء رولینگ، امضا شخصی مرموز با نام «استولن» وجود دارد که کاراکتری در سری داستانهای هری پاتر بوده است!

کشیش و پدر این کلیسا گفت «این رویداد خیلی خوب برگزار شد و ما حالا نتیجه ای عالی را بدست آورده ایم.»
او همچنین آشکار کرد که آنها اولین نسخه امضا شده از کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ را دراختیار دارند و هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته اند که آیا این نسخه را هدیه دهند و یا باری دیگر در یک خیریه آن را به نمایش یا مزایده بگذارند.

شما میتوانید در تریلر همان برنامه مستند «جی.کی.رولینگ: یک سال در زندگی» برای لحظه ای این کتاب امضا شده رولینگ را در اینجا مشاهده نمایید!


منبع: TLC



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3119