ویلیامز، آهنگ ساز شاهزاده دورگه!؟

تاریخ ۱۳۸۷/۲/۳۰ ۱۲:۳۰:۰۰ | عنوان: فيلم 6

در شماره امروز روزنامه بوستون گلاب مقاله ای منتشر شده است که بیان میکند، جان ویلیامز، آهنگ ساز هالیوود سری کنسرت های او از سه شنبه در بوستون پاپز شروع خواهد شد که وی قطعه های ساخته شده برای فیلم های جنگ ستارگان، هری پاتر و ... را خواهد نواخت. ویلیامز یکی از معروفترین و بزرگترین آهنگ ساز معروف هالیوود میباشد که برای فیلمهای همچون، هری پاتر و سنگ جادو، تالار اسرار، زندانی آزکابان، جنگ ستارگان، ایندیانا جونز، پارک ژوراستیک، سوپرمن، ترمینال، مونیخ و بسیاری از فیلمهای معروف دیگر را آهنگ سازی کرده است...
در ادامه این مقاله آمده است که جان ویلیامز هم اینک درحال کار بروی فیلمهای جدید هری پاتر و شاهزاده دورگه، قسمت جدید پارک ژوراستیک و فیلم جدید سوپرمن میباشد.

این درحالیست که درماه نوامبر سال گذشته، کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام کرد که ساخت موزیک فیلم شاهزاده دورگه برعهده نیکلاس هوپر میباشد که فیلم محفل ققنوس را نیز آهنگ سازی کرده بود.

اگر مقاله به طور صحیح گزارش شده باشد، ویلیامز قطعه های برای شاهزاده دورگه را خواهد ساخت و یا اینکه آهنگ سازی اش را برعهده خواهد داشت. به محض اینکه صحت موضوع از طرف کمپانی برادران وارنر اعلام شد، شما را درجریان کار قرار خواهیم داد.

منبع: TLC



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3159