مصاحبه اما واتسون پیرامون فیلم ششم

تاریخ ۱۳۸۸/۲/۱۰ ۱۵:۳۰:۰۰ | عنوان: مصاحبه

ویزارد یونیورز اخیرا مصاحبه ای با اما واتسون درباره فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه و رابطه عاطفی بین او، رون و لاوندر انجام داده است که در ادامه آن را از نظر خواهید گذراند. ...
سوال: چه چیزی برای هرمیون بیشترین اهمیت و پیگیری را در فیلم شش داره؟
واتسون: لاوندر و رابطه ای که با رون برقرار میکنه برای هرمیون اهمیت زیادی داره. در آغاز فیلم، هرمیون و رون میرفتند تا نهایتا در کنار هم باشند اما لاوندر از این کار جلوگیری میکنه. هرمیون حساس و کاملا جدیه اما لاوندر شخصیتی متفاوت با هرمیون داره. این تضاد شخصیت و رابطه لاوندر با رون باعث میشه هرمیون از اون دختر متنفر باشه. همه اینها روی هم رفته خیلی خنده داره اما برای هرمیون همیشه باعث ناراحتیه.

سوال: فکر میکنی طرفداران کتاب های هری پاتر فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه را اقتباسی وفادار به کتاب خواهند دانست؟
واتسون: امیدوارم. من شخصا یکی از طرفداران پر و پا قرص کتاب ها هستم و هر کدوم از اونها رو سه - چهار دفعه خوندم. من فکر میکنم اونا یه نقطه قوت و تمرکز برای ما هستند.

سوال: زمانی که برگردی، دوباره به این فیلم نگاه کنی و اونو در ذهنت تداعی کنی؛ فکر میکنی چه چیزی ممکنه به یاد بیاری؟
واتسون: قسمت کوییدیچ بازی کردن رون برای من خیلی مفرح بود. کمدی و طنز روپرت درخشان و خنده دار بود. صحنه برجسته این قسمت، درگیری و نزاع هرمیون و لاوندر بر سر رون بود. همینطور صحنه مرگ دامبلدور در آن شب کاملا منجمد واقعا خیلی غمناک بود.

اما(واتسون) همیشه در مورد خوبی ها و مزایای دیوید یاتس، کارگردان چهار فیلم آخر هری پاتر و البته انرژی و تحرکی که با عوض کردن کارگردان ها بوجود میاد صحبت می کنه:

سوال: چه موافقت ها و مخالفت هایی در مورد کارگردان های مختلفی که در هر دوره میان وجود داره؟
واتسون: این خیلی خوبه که کارگردان های جدید بیان چون انرژی و دانستنی های بیشتری با خودشون همراه میارن. اما دیوید یه کارگردان خیلی خوبه و من فکر میکنم اون کارشو خیلی خوب انجام میده.

منبع: اسنیچ سیکر



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3440