مصاحبه با روپرت گرینت

تاریخ ۱۳۸۸/۲/۱۳ ۱۰:۳۰:۰۰ | عنوان: مصاحبه

ویزارد یونیورز بعد از اما واتسون، حالا با روپرت گرینت مصاحبه ای درباره فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه انجام داده که میتوانید آن را در ادامه بخوانید. ...

سوال: میتونی بگی رون چگونه در مسیر این فیلمها رشد کرد؟ و میتونی بگی خودت چطوری مثل یه بازیگر تغییر کردی؟
گرینت: این در اثر یک سری اتفاقات بود. در سه فیلم اول واقعا یک شخصیت متفاوت حس میشد. من فکر می کنم رون در سراسر فیلمها رشد کرد و بالغ شد. ما میبینیم که اون خیلی بزرگتر و بالغ تر میشه چون دنیای جادوئی داره تبدیل به یه جای ترسناک میشه. و ما میبینیم اون از خواهرش محافظت میکنه و رفتاری برادرانه در شش فیلم اول داره.

سوال: رون در این فیلم(فیلم ششم) به دخترها بیشتر توجه نشون میده. و به تبع این قضیه صحنه های رمانتیک بوجود میاد. من فکر میکنم تو یه مقدار در این مورد ناراحت بنظر میرسیدی، درسته؟
گرینت: در حقیقت وخیم تر میشد. در ابتدا اوضاع واقعا خوب بود، چون رابطه دوستانه من با جسی(بازیگر نقش لاوندر) کلا جالب و مفرح بود و او هم عالی و مشتاق بود. اما اون صحنه بدون لطافت و ناشیانه بود چون ما فقط همدیگه رو از دو روز قبل دیده بودیم و در یکی از اولین صحنه ها همدیگه رو بوسیدیم.

سوال: درآینده وقتی دوباره به این فیلم نگاه کنی، چه چیز جالب یا عجیبی به یاد میاری؟
گرینت: اونها یه جا برای نشستن من روی دسته جارو موقع فیلمبرداری مسابقه کوییدیچ تعبیه کرده بودن که خیلی راحت و خوب بود و همینطور خانه ویزلی ها و در واقع پناهگاه برای من خیلی خاطره انگیزه.

منبع: اسنیچ سیکر



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3441