دلایل هیمن برای دو قسمته شدن فیلم هفتم

تاریخ ۱۳۸۸/۵/۴ ۱۹:۴۰:۰۰ | عنوان: فیلم 7

شاید فکر کنید که دلایل تجاری و برنامه های مالی زیادی پشت جریان دو قسمته شدن فیلم هفتم وجود دارد. اما دیوید هیمن در مصاحبه ای تلفنی در لس آنجلس که با ویکند تودی انجام داد، دلیل آنرا جور دیگری بیان می کند: ...
« دیوید یاتس، استیو کلاوس و من واقعا می خواستیم که فیلم یک قسمتی باشد. از فیلم 3 به بعد ما تصمیم گرفتیم که به جای انتقال فیلم ها آنها را اقتباسی بسازیم. از همان موقع بود که تصمیم گرفتیم داستان ها را از منظر هری روایت کنیم. وقتی استیو شروع به تقسیم بندی داستان کرد، به این مسئله پی بردیم که مسائل زیادی برای پرداختن در فیلم وجود دارد که اگر فیلم در یک قسمت ساخته شود قسمت های زیادی حذف خواهند شد.»
دیوید هیمن با بیان اینکه مسئله ی خارق العاده در سری فیلمهای هری پاتر، بچه ها هستند ادامه داد: « چیزی که در فیلم های هری پاتر منحصر به فرد است دن، اما و روپرت است. کسانی که از ابتدای ساخت فیلم ها حضور داشته اند و در طول فیلمها بزرگتر شده اند. آنها 9، 10 و 11 ساله بودند و حالا 19، 20 و 21 ساله اند. اینکه ببینی بچه ها در طول فیلمها بزرگ می شوند و به بازیگرانی اینچنین حرفه ای تبدیل شده اند واقعا جالب است. مطمئن نیستم که بار دیگر این اتفاق در سینما تکرار شود.»

منبع: چنل نیوز آسیا



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3474