یوگا کار نکنید، هری پاتر هم نبینید!!

تاریخ ۱۳۹۰/۹/۷ ۱۹:۱۰:۰۰ | عنوان: سایر

یک اسقف در کلیسای واتیکان ورزش یوگا و دیدن مجموعه فیلمهای هری پاتر را گناه اعلام کرد. به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس"گابریل امورت"عضو ارشد واتیکان در سخنرانی خود برای مردم گفت:‌ ورزش یوگا همانند دیدن فیلمهای هری پاتر جلوه حضور اهریمن است. یوگا و هری پاتر در ظاهر هر دو بی‌خطر به نظر می‌رسند، اما هر دو با جادو سر و کار دارند و ما را به سوی شیاطین هدایت می‌کند. وی افزود ... ادامه سخنان او را در ادامه خبر بخوانید ...

شما گمان می کنید ورزش یوگا را برای بازشدن ذهن و بدن خود انجام می‌دهید، اما این عمل مربوط به آیین هندو میباشد و تمام مذاهب شرقی بر پایه باورهای غلط بنا شده اند و با اصل یگانگی خداوند مغایرت دارند.

وی اظهار کرد: در کتاب هری پاتر، ابلیس با حیله و نیرنگ سروکار دارد و از قدرت فوق‌العاده خود برای جادو بهره می‌گیرد. شیطان بر روی هرکدام از ما مطالعه می‌کند و تمایلات ما را نسبت به خوبی و بدی می‌سنجد و پس از آن ما را فریب می دهد.

وی در سال ۲۰۰۶ در مصاحبه ای جنجالی با رادیو واتیکان گفته بود: آدولف هیتلر، رهبر و پیشوای نازیهای آلمان و نیز ژوزف استالین، رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق را ابلیس مسموم کرد و به قتل رسانده است!

منبع: ایسنا

پ.ن: بنده درباره صحبت های ایشون باید اضافه کنم: کافر همه را به کیش خود پندارد!



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3789