تولد 9 سالگی جادوگران

تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۶ ۱۹:۳۰:۰۰ | عنوان: اخبار سايت

9 سال از افتتاح سایت جادوگران گذشته است . خیلی از ماها بعضی از دوستان خیلی خوبمون رو در این سایت پیدا کردیم . خاطرات زیادی در پشت این 9 سال قایم شده که هر فردی با هر گونه فعالیتی نقشی در اون داشته . خاطرات خوب و بد ، پیروزی در انتخابات وزارت خونه ، قهرمانی هاگوارتز و یا درگیری با دیگر گروه های هاگوارتز ، نحوه برخورد و غیره و غیره که به نوعی شیرین هستند .
تصویر اصلی

اعضای زیادی از جمع ما به خاطر مشکلات و درگیری هایی که داشتن خارج شدند . امیدواریم که این اعضا هر چه زودتر دوباره به سایت برگردن و به فعالیتشون ادامه بدن .
همچنین اعضای تازه وارد زیادی هم داشتیم که به اونها هم خوش آمد میگیم و امیدواریم که بتونیم خاطرات خوبی در کنار هم رقم بزنیم .

تاپیکی در انجمن ها برای کاربران عزیز جادوگران زده شده که پیشنهاد ها و مطالب مهمی که به نظرشون در سال اخیر در جادوگران تاثیر گذار بوده رو مطرح کنن . ----> تولد 9 سالگی جادوگران !


در سال اخیر فعالیت های خوبی در سایت جادوگران انجام شد . در ادامه مطالب بخشی از این فعالیت ها قرار داده شده است .


بخش اخبار :

در بخش اخبار تلاشمون رو کردیم که تمام خبر های مربوط به پاترمور ، کتاب های هری پاتر و کتاب جدید جی کی رولینگ ( خلاء موقت) رو پوشش بدیم .

در این بخش ، با توجه به اینکه سایت ما مربوط به هری پاتر و نویسنده این کتاب ها هست ، خبر های مربوط به بازیگران و فیلم های جدیدشون که کاملا نامربوط به هری پاتر است ترجمه نشدند .


بخش مقالات :

در بخش مقالات ، به کمک اعضای سایت جادوگران ، یک سری داستان 3 فصلی به نام "حقیقت تلخ" نوشته شد .

فصل 1
فصل 2
فصل 3


بخش انجمن ها :

تصویر اصلی
1)انتخابات وزارت خانه برگذار شد و در این انتخابات لودو بگمن با کسب 41 درصد آرا ، وزیر سحر و جادو شد .



تصویر اصلی
2)قهرمان هاگوارتز و قهرمان کوییدیچ هاگوارتز در ترم تابستانی ( ترم سیزدهم) مشخص شد . در این مسابقات گریفیندور قهرمان هاگوارتز و راونکلاو قهرمان کوییدیچ شد .

*ترم چهاردهم هاگوارتز در حال حاضر در جریان است . برای اطلاعات بیشتر به انجمن هاگوارتز بروید .



با تشکر از تمام اعضا و کاربران جادوگران که در کنار ما مانده اند و با انگیزه به فعالیت های خودشون ادامه میدن .

روز چهارشنبه، 13 دی 91 نیز با حضور 10 نفر از اعضای جادوگران در جوی صمیمی و گرم، کیک تولد 9 سالگی جادوگران بریده شد. تصاویر جشن تولد 9 سالگی در آلبوم نهمین جشن تولد سایت قرار گرفت.

کادر مدیریتی جادوگران



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=3976