وبسایت پاترمور برنده جایزه "بهترین دستاورد دیجیتالی سال" از مجله بوک سلر

تاریخ ۱۳۹۲/۲/۲۷ ۱۴:۰۰:۰۰ | عنوان: پاترمور

تصویر اصلی وبسایت پاترمور با مدیریت چارلی ردماین، جایزه "بهترین دستاورد دیجیتالی سال" را در مراسم اعطای جوایز سالانه مجله بوک سلر (The BookSeller)، از آن خود کرد. مجله بریتانیایی بوک سلر که یکی از هفته نامه های معروف و قدیمی به شمار می رود، هر ساله طی مراسم اعطای جوایز سالانه خود از افراد و موسسه های فعال در عرصه چاپ و نشر تقدیر می کند.

امسال وبسایت پویا و تعاملی پاترمور که لحظات خیالی دنیای هری پاتر را برای میلیون ها هوادار هری پاتر قابل اکتشاف و جستجوی آنلاین کرده است، موفق شد تا در رقابتی بسیار سنگین، رقبای بسیار مطرح چاپ و نشر همانند گروه «پنگوئن رندوم هاوس» و انتشارات «بلومزبری» را کنار بزند و به این عنوان دست پیدا کند.

این وبسایت به علت نتایج فوق العاده حاصل از فروش کتاب های الکترونیکی و منحصر به فرد هری پاتر و همچنین ارائه یک تجربه همه جانبه در خصوص جستجو و سرگرمی تعاملی آنلاین در میان صفحات مصور شده کتاب، مفتخر به دریافت این جایزه شد. از دیگر دلایل موفقیت این وبسایت می توان به سازگاری کامل کتابهای الکترونیکی با انواع سیستم های دیگر مانند تلفن همراه، تبلت ، آمازون کیندل و انواع فرمت های ای-پاب، اشاره نمود.


نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=4021