قدر دانی از همه اعضای سایت جادوگران

تاریخ ۱۳۸۳/۱۰/۱۱ ۲۳:۵۶:۱۵ | عنوان: اخبار سايت

بله جادوگران یکساله شد
سایت جادوگران سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.
دو بار تعویض سرور سایت و یک بار تغییر دومین در همین روز پیش خود نشان دهنده حساسیت این سال برای سایت جادوگران بود.
این سال برای ما سراسر پر از نکته و کسب تجربه بود و همه ما ( حداقل کسانی که بیشتر از یک روز است عضو شده اند !!! ) خاطرات تلخ و شیرین زیادی از این سال داریم.
بالطبع موفقیت های این سایت مدیون همکاری همه اعضا است و هر کس به نوعی سهمی در این بین داشته است. من در اینجا لازم میدانم از اعضای تیم مدیریت سایت ( آبرفورث ، بلاتریکس ، دارک لرد ، کینگزلی ، تانکس ، مک گونگال ، مرلین ، گیلدروی ، کالین کریوی و خودم ) که البته تعدادی از آنها دیگر مدیر نیستند تشکر و قدر دانی کنم همانطوری که از تک تک کسانی که در این یک سال ما را یاری کردند ( به دلیل تعداد زیاد اسامی و همینطور امکان اشتباه و جا افتادن نمیتونم ذکر کنم ) متشکرم.
در آخر من از طرف مدیریت سایت میگم:
ما آرزو داریم سال آینده همه شما رو همچنان فعال و فعالتر ببینیم
در ادامه متن آمار این یکسال آورده شده است.

سایت جادوگران سال بسیار فعالی را پشت سر گذاشت.
- گذشتن تعداد اعضا از مرز 1000 نفر با توجه به اینکه ما حدود 300 عضو غیر فعال را حذف کردیم ( البته این مورد به دلایلی متوقف شد ) و داشتن حدود 500 عضو که در 30 روز اخیر در سایت لاگین کرده اند نشان دهنده فعال بودن اعضای سایت است.

- آمار سایت در 7 ماه آخر که روی سرور جدید رفتیم نشان میدهد که آمار کلی سایت از ژوئن تا دسامبر بیش از سه برابر شده است.

- ماه دسامبر فعالترین ماه سایت بود به طوری که حدود 22 گیگا بایت باند مصرف شد و 19468 بازدید تکی از سایت انجام گرفت برای اینکه مقیاسی از این عدد داشته باشید سایت معتبر xoops.org در بهترین ماه خود در سال گذشته 103 گیگ مصرف باند و 150000 بازدید داشته است.

- در سال گذشته سیستم سایت به مرور بهتر شده به طوری که اکنون به محیط مناسبی برای رابطه گرم و دوستانه بدل شده است. ما حداکثر سعی خود را برای استفاده بهتر اعضا از سایت انجام داده و خواهیم داد و در همین ارتباط سیستم پی ام و لینک های سریع نصب شده است و به زودی سیستم کمک و راهنما که از پیشرفته ترین وسایل ارتباطی و تقریبا ناشناخته در سایت های فارسی است نصب خواهد شد.

در لینک های زیر تصاویر آمار این هفت ماه گذاشته شده است:

analize
bandwidth



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=489