جادوگران در وب

تاریخ ۱۳۸۳/۱۱/۲۰ ۱۴:۵۰:۰۰ | عنوان: اخبار سايت

كليك ويژه نوجوانان - شماره 22 - بهمن 83 - ضميمه شماره 56 وب
ماهنامه وب با معرفي سايت جادوگران در بخش معرفي سايت كليك ويژه نوجوانان، از اين سايت به عنوان يكي از جذابترين سايت‌هاي طراحي شده براي كاربران اينترنتي، چه كودك و چه بزرگ‌سال نام برد.

اين سايت با طراحي بسيار عالي و گرافيك بسيار بالا، شايد به جرأت بتوان گفت كه يكي از جذابترين سايت‌هاي طراحي شده براي كاربران اينترنت، چه كودك و چه بزرگسال است.
اين سايت مخصوص Harry Potter است كه در آن مي‌توانيد آخرين اطلاعات و اخبار راجع به هنرپيشه‌هاي اين فيلم، داستان‌ها، روند ساختن فيلم‌ها و... را بيابيد.
براي كار كردن در اين سايت بايد عضو اين سايت شويد، بدين ترتيب كه در قسمت راست صفحه‌ اصلي گزينه "عضو شويد" را بزنين. به اين ترتيب صفحه جديدي باز مي شود كه در اين قسمت شما بايد نام كاربر، كلمه عبور و E-Mail خود را بدهيد. بعد از پر كردن اين قسمت، به E-Mail خود رفته و ساير تغيير و تحولات را از آن قسمت ادامه دهيد.
به عنوان يكي از اعضا شما مي‌توانيد به ساير اعضا پيام شخصي ارسال كنيد و در بحث‌هاي هري پاتري در تالارهاي گفتگوي اين سايت شركت كنيد. شما مي توانيد براي اين سايت عكس، مقاله و قايل ارسال كنيد. همچنين شما مي توانيد در فعاليت هاي مختلف مثل نوشتن كتاب 6 و خيلي چيزهاي ديگر شركت كنيد. در تالارهاي گفتگو(انجمنها) سايت جادوگران، شاخه اي به نام ايفاي نقش در نظر گرفته شده كه هر كدام از اعضا مي توانند با برداشتن يكي از شخصيت‌هاي كتاب هري پاتر در آن شركت كنند. شما مي توانيد اعضاي ديگر سايت را نيز ببينيد و با آنها از طريق E-Mail‌شخصي‌شان ارتباط برقرار كنيد. حتماً به اين سايت مراجعه نماييد و از امكانات آن استفاده نماييد.



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=536