اما واتسون 15 ساله شد

تاریخ ۱۳۸۴/۱/۲۷ ۶:۰۰:۰۰ | عنوان: سایر

15 آپريل روز تولد Emma Watson ( اما واتسون ) بازيگر نقش هرميون گرانجر در فيلمهاي هري پاتر بود .
اسم كامل اين بازيگر Emma Charlotte Duerre Watson ( اما چارلوته دوئرا واتسون ) هست كه ديروز وارد 15 سالگي شد .
وي در روز 15 آپريل 1990 در انگلستان به دنيا آمد . مادر او Jacqueline Watson ( جكولين واتسون ) و پدرش Chris Watson ( كريستين واتسون ) نام دارد و هر دو وكيل دادگستري انگلستان هستند و در حال حاضر از هم جدا زندگي ميكنند .
يك برادر دارد به نام Alex ( الكس ) كه 3 سال كوچكتر از اما است و 2 گربه به نامهاي بوبل و دومينو دارد كه خيلي به آنها علاقه مند است .
او از ورزشها هاكي و تنيس را بيشتر ازديگر ورزشها دوست دارد و از بين كتابها هري پاتر و زنداني آزكابان را بيشتر مي پسندد .

تاريخچه زندگي اما واتسون :
تاريخچه زندگي اما واتسون :
او در همان موقع به بازيگري علاقه داشت تا بعد از چند سال تلاش بلاخره براي بازي در نقش هرميون گرانجر انتخاب شد .
براي اينكه به درسش در مدرسه لطمه اي نخورد دربهترين مدرسه شبانه روزي ثبت نام كرد و با يك برنامه ريزي دقيق و حرفه اي خودش را براي بازي با دنيل و روپرت در فيلم هري پاتر آماده كرد و كتابهاي هري پاتررا خواند . در بين چندين نفر دختر براي بازي در نقش هرميون توانست نظر مديران و رولينگ را به خود جلب كند و طبق گفته رولينگ واتسون تنها دختري بود كه مي توانست نقش هرميون را به خوبي بازي كند .
او بازي را درفيلم 1 آغاز كرد . البته واتسون بايد بازي مي كرد بين 2 پسر و اين كار خيلي سخت بود و در اصل بازيگري به اين موقعيت ميگويند : 1 دختر مكمل بازي 2 پسر ولي واتسون توانست از پس اين كار سخت بر بياد و با موفقيت بازي در فيلم 1 را به همراه دنيل و روپرت تمام كند .
بازي او مورد توجه خيلي از كارشناسان قرار گرفت و براي فيلم 2 هم انتخاب شد . ولي اين بار به خاطر اين كه قبلا با دنيل و روپرت بازي كرده بود توانست پخته تر از فيلم 1 بازي كند و باز هم با موفقيت بازي را در فيلم 2 تمام كرد .
او توانست در رابطه با بازي خوبش جوايز مختلفي را كسب كند و اين باعث خوشحالي او شد
او در كنفرانس آن موقع اعلام كرد بازي درفيلم براي او لذت بخش است . از او در مورد خوبترين صحنه اي كه درفيلم بازي كرده بود سوال شد كه گفت : صحنه تبديل شدن من به گربه درفيلم 2
وي بازي كردن در فيلم 3 را پذيرفت و خوشحال بود كه باز هم مي تواند بازي كند با دنيل و روپرت درفيلم 3 ولي چند تغيردركادرتيم كارگرداني و بازيگري شده بود . بازي در فيلم 3 را آغاز كرد وبارديگر با بازيگري خوب خودش توانست جوايز بيشتري را كسب كند .
او بازي با بازيگراني همچون گري اولدمن ٬ ديويد دويلز ٬ الن ريكمن ٬ مايكل گامبون ٬ مگي اسميت ٬ روبي كلترانس ٬ روپرت گرينت و دنيل رادكليف را سعادت و آرزو هر فرد خواند
و گفت : من خوشحالم ازاينكه توانستم با اين همه ستاره بازيگري كاركنم و با آنها بازي كنم .
اودرمورد بازي دوبارش در فيلم 4 گفت : من خوشحالم كه مي توانم باز هم در فيلم هري پاتر بازي كنم ولي اين آخرين بازي من در فيلم هري پاتر خواهد بود .
حالا فيلمبرداري فيلم 4 تمام شده و قرار است ماه نوامر اكران شود . او چون در 3 فيلم قبلي بازي كرده بود مطمئنان با تجربه تر و پخته تر بازي كرده است .
بايد ديد كه آيا اين بازيگر محبوب و دوست داشتني مي تواند باز هم موفق باشد ؟
اميدواريم
اما واتسون تولدت مبارك
برای دیدن عکسی از این بازیگر به این لینک بروید.
برای دیدن متن کامل این خبر به این لینک مراجعه کنید.



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=640