فيلم هري پاتر 5 با مشكل رو به روست

تاریخ ۱۳۸۴/۳/۸ ۵:۴۲:۰۸ | عنوان: فيلم 5

خبرگزاري مهر اعلام كرد :
دیوید ییتس، کارگردان فیلم "هری پاتر و محفل ققنوس"، از گرفتار شدن تولید این پروژه بزرگ سینمایی در بروکراسی شهر لندن و مشکلات متعدد پیش رو به شدت گلایه کرد.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری "مهر"، ییتس در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت درباره نحوه گرفتن یکی از صحنه های مهم پنجمین پروژه هری پاتر گفت: "در یکی از صحنه های کلیدی "محفل ققنوس"، قرار است هری مثل فیلم های جیمز باندی در یک تعقیب و گریز هیجان انگیز با دسته جارو روی رودخانه تیمز شرکت کند. اما متأسفانه بسیاری از شوراهای محلی از همکاری با ما در گرفتن این صحنه دریغ می کنند."
همچنين ...
این فیلمساز بریتانیایی که این روزها مشغول پیش تولید هری پاتر پنجم است، در ادامه افزود: "ما تا به حال وقت زیادی را روی قایق های رود تیمز تلف کرده ایم تا بلکه شوراهای محلی را راضی کنیم. من قصد دارم یک صحنه جادویی تعیب و گریز در چشم اندازهای زیبای شهر لندن خلق کنم، ولی تاکنون با مشکلات فراوانی روبرو بوده ام. ما باید برای گرفتن این صحنه هیجان انگیز با بیش از 17 شورا رایزنی کنیم که برخی از آنها اصلاً در نحوه کار ما تردیدهای اساسی دارند."
ظاهراً مدیر صحنه "هری پاتر و محفل ققنوس" قصد دارد چهار ماه آینده را فقط صرف تهیه مقدمات فیلمبرداری صحنه تعقیب و گریز روی رودخانه تیمز کند. بنابراین فیلمبرداری حداقل تا بهار سال آینده آغاز نخواهد شد. چهارمین قسمت از این مجموعه با عنوان "هری پاتر و جام آتش" به کارگردانی مایک نیوئل مراحل پایانی خود را سپری می کند و 18 نوامبر آینده راهی سینماها می شود. تاریخ اکران سراسری "محفل ققنوس" هم ژوئن 2007 اعلام شده است.
براي ديدن متن خبر از خبرگزاري مهر اين لينك مراجعه فرمائيد





نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=711