جی کی رولینگ با نام مستعار خواهد نوشت

تاریخ ۱۳۸۴/۴/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰ | عنوان: رولینگ

در حاليكه تنها سه روز از عرضه جلد ششم هرى پاتر نمى گذرد خالق و نويسنده اين مجموعه رمانها «جى.كى.رولينگ» از بيم خود براى نوشتن جلد هفتم و پايان دادن به جادوى داستانى هرى پاتر پرده برداشت و در عين حال گفت كه پس از تمام كردن هرى پاتر آثارش را با نام مستعار عرضه خواهد كرد.
به گزارش فرانس پرس رولينگ در مصاحبه اى با يكى از علاقه مندان نوجوان هرى پاتر كه در رقابتى تنگاتنگ با بسيارى ديگر از متقاضيان امتياز مصاحبه با اين نويسنده را به دست آورده بود از نگارش جلد هفتم از اوايل سال آينده خبر داد.
در ادامه بخوانید ....

منبع:شماره 3195 روزنامه ی ایران
و در عين حال به احساسات ضد و نقيض خود براى نوشتن جلد پايانى اشاره كرد. او گفت: «يك جورهايى مى ترسم. نوشتن كتابهاى هرى پاتر را دوست دارم و تمام كردن آنها براى من شوك بزرگى خواهد بود. از يك طرف احساس مى كنم كار بزرگى را انجام داده ام و از طرف ديگر تمام كردن هرى پاتر براى من منفعت هايى خواهد داشت. پس همه چيز در حال حاضر پنجاه پنجاه است.»
وى در مورد جلد هفتم و موضوع آن گفت: « وقتى مردم خواندن جلد ششم را تمام كنند بخوبى خواهند فهميد كه در جلد هفتم بايد به دنبال چه چيزى بگردند و فكر مى كنم در جلد ششم سرنخ هايى داده شده كه خوانندگان را به آنچه كه هرى در جلد هفتم انجام خواهد داد راهنمايى مى كند. يك راز براى پايان كتاب كنار گذاشته شده اما فكر مى كنم خوانندگان اگر كمى به آن فكر كنند آن را پيدا مى كنند.» وى همچنين درباره ادامه حرفه نويسندگى پس از تمام شدن جلد هفتم گفت: «استفاده از اسم مستعار جالب است. آن موقع ديگر فشار كمترى بر دوشم خواهد بود و آن وقت مى توانم درباره هر سوژه قديمى اى بنويسم و ديگر به خاطر آن جنجالى بر پا نخواهد شد و اين خودش خوب است.» جلد ششم هرى پاتر كه هنوز چند روزى از فروش آن مى گذرد تاكنون واكنشهاى مثبت و منفى بسيارى نزد منتقدان و اولين خوانندگان داشته. برخى آن را اثرى خشك و بى روح خوانده اند در حالى كه عده اى ديگر آن را كارى كلاسيك و در قالب «ارباب حلقه ها» توصيف كرده اند.



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=914