جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
تازه های انجمن ها
خوش آمدید، Guest
ورود به حساب کاربری
‹
کمک میخوای؟ از هری بپرس!
آنلاینها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×
آنلاینها
5 کاربر(ها) آنلاین هستند (2 کاربر(ها) در حال مرور پروفایل توسعه یافته هستند)
5
مهمانان
0
عضو
×
کارت قورباغه شکلاتی
کارت قورباغه شکلاتی
پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران
×
شبکه پرواز
به شبکه پرواز خوش آمدید! شومینهها و دودکشها را باز کنید...
سیبل تریلانی
مرگخوار
شـاغـل
فرماندار جامعه جادوگری
جادوگر
جادو آموخته
- تاریخ عضویت: 1403/11/10 20:31
- آخرین ورود: 1405/03/24 03:08
- تاریخ گرفتن نقش: 1403/11/12 00:20
سیبل تریلانی، استاد پیشگویی در مدرسه هاگوارتز، یکی از عجیبترین شخصیتهای دنیای جادوییه که انگار همیشه در آستانه کشف بزرگترین اسرار جهان قرار داره... یا شاید هم فقط دنبال عینکش میگرد! کسی چه میدونه؟ البته اینکه اون مدام دنبال یه چیزی بگرده کاملا طبیعیه. به هر حال برای کسی مثل اون که هر لحظه در حال پیشگویی یه چیزیه، وقتی نمیمونه که بخواد محل قرار دادن وسایلم تو ذهنش ذخیره کنه. کلا جا برای ذخیرهی هیچ چیز دیگه ای نمیمونه!
سیبل با چشمهایی شبیه به گوی بلورین (یا شاید هم یه جغد شگفتزده) و شالی که انگار از وسط بازار دستفروشهای جادویی نسیه خریده، بیشتر شبیه کسیه که بهتازگی از خواب بیدار شده تا کسی که قرار است آینده رو ببینه.
اون استاد پیشگوییه، اما اگر از او بپرسید که مثلاً "ناهار چی بخوریم؟"، احتمالاً به شما نگاهی عمیق میاندازه، کمی مکث میکنه و میگه: "من سایهای تاریک روی بشقابت میبینم... شاید سوپ کدو؟البته باید مراقب باشی چون پیشبینیه من اینه که امشب تو شامت غرق میشی و میمیری!" البته نیمی از زمان تدریس او صرف توصیف مرگ قریبالوقوع دانشآموزان بیچاره میشه که باعث شده بیشتر شاگردانش از ترس سر کلاسش یادداشت وداع بنویسن! یه نمونه اش همین دو جمله قبل دیدین!
تریلانی یکی از اون شخصیتهاییه که اگر یک گوی بلورین روی میز بگذارید، نیمی از افراد فکر میکنن که مراسم احضار ارواح در حال برگزاریه و نیمی دیگر منتظرن که او یک حرکت شعبدهبازی انجام بده یا شایدم به جای اینا از توی گوی یه خرگوش رو بکشه بیرون. البته اگر گوی رو زمین انداخت، اصلاً تعجب نکنید؛ این هم بخشی از "پیشگویی" اونه که گفته بود: "من چیزی ارزشمند رو خواهم شکست!" اون تجسم واقعی این جمله است: "یا چیزی میدونه که ما نمیدونیم، یا اصلاً نمیدونه که ما چیزی نمیدونیم!"
تریلانی خیلی به خاندانش افتخار میکنه و همیشه دوست داره تعریف کنه که نوه نوهی یه پیشگو فوقالعاده معروفه. البته وقتی کسی ازش میپرسه اسم اون پیشگو چی بوده، یه مکث طولانی میکنه و میگه: "اوه... تو گذشته گم شده... خیلی گذشته!" همونطور که قبلا هم گفتم مغز یه پیشگو جایی برای ذخیره این اطلاعات چند بار مصرف نداره!
در بیشتر موارد بقیه ترجیح میدن سیبیل صداش کنن. که خب البته خیلی هم اسمی نیست که بهش نیاد!
با اینکه اون شاید کمی نامفهوم و ناخوشایند به نظر بیاد ، اما نمیشه انکار کرد که بدون اون، دنیای جادوگری کمی کسلکنندهتر میشد.
پیشبینی کوتاه از سیبل تریلانی: "من میبینم که تو... همین الان در حال خندیدن هستی... یا شاید هم فقط پوزخند زدی. آه، این تاریکی! من باید بروم چای بابونهام را بنوشم!" نمایش بیشتر
سیبل با چشمهایی شبیه به گوی بلورین (یا شاید هم یه جغد شگفتزده) و شالی که انگار از وسط بازار دستفروشهای جادویی نسیه خریده، بیشتر شبیه کسیه که بهتازگی از خواب بیدار شده تا کسی که قرار است آینده رو ببینه.
اون استاد پیشگوییه، اما اگر از او بپرسید که مثلاً "ناهار چی بخوریم؟"، احتمالاً به شما نگاهی عمیق میاندازه، کمی مکث میکنه و میگه: "من سایهای تاریک روی بشقابت میبینم... شاید سوپ کدو؟البته باید مراقب باشی چون پیشبینیه من اینه که امشب تو شامت غرق میشی و میمیری!" البته نیمی از زمان تدریس او صرف توصیف مرگ قریبالوقوع دانشآموزان بیچاره میشه که باعث شده بیشتر شاگردانش از ترس سر کلاسش یادداشت وداع بنویسن! یه نمونه اش همین دو جمله قبل دیدین!
تریلانی یکی از اون شخصیتهاییه که اگر یک گوی بلورین روی میز بگذارید، نیمی از افراد فکر میکنن که مراسم احضار ارواح در حال برگزاریه و نیمی دیگر منتظرن که او یک حرکت شعبدهبازی انجام بده یا شایدم به جای اینا از توی گوی یه خرگوش رو بکشه بیرون. البته اگر گوی رو زمین انداخت، اصلاً تعجب نکنید؛ این هم بخشی از "پیشگویی" اونه که گفته بود: "من چیزی ارزشمند رو خواهم شکست!" اون تجسم واقعی این جمله است: "یا چیزی میدونه که ما نمیدونیم، یا اصلاً نمیدونه که ما چیزی نمیدونیم!"
تریلانی خیلی به خاندانش افتخار میکنه و همیشه دوست داره تعریف کنه که نوه نوهی یه پیشگو فوقالعاده معروفه. البته وقتی کسی ازش میپرسه اسم اون پیشگو چی بوده، یه مکث طولانی میکنه و میگه: "اوه... تو گذشته گم شده... خیلی گذشته!" همونطور که قبلا هم گفتم مغز یه پیشگو جایی برای ذخیره این اطلاعات چند بار مصرف نداره!
در بیشتر موارد بقیه ترجیح میدن سیبیل صداش کنن. که خب البته خیلی هم اسمی نیست که بهش نیاد!
با اینکه اون شاید کمی نامفهوم و ناخوشایند به نظر بیاد ، اما نمیشه انکار کرد که بدون اون، دنیای جادوگری کمی کسلکنندهتر میشد.
پیشبینی کوتاه از سیبل تریلانی: "من میبینم که تو... همین الان در حال خندیدن هستی... یا شاید هم فقط پوزخند زدی. آه، این تاریکی! من باید بروم چای بابونهام را بنوشم!" نمایش بیشتر
شخصی
شناسه نمایشی:
سیبل تریلانی
محل زندگی:
گوی پیشگویی!
منطقهی زمانی:
(GMT+3:30) تهران
شناسه قبلی:
نام کاربری:
Sybill.T
اجتماعی
شغل:
فرماندار جامعه جادوگری، استاد هاگوارتز
پیامها:
224
امضا:
تویی که داری این پیام رو میخونی... برات مرگی دردناک پیشگویی میکنم! مرگی با سوراخ شدن انگشتت با دوک... نه چیزه... با اولین چیزی که بهش دست میزنی!
افتخارات
افتخارات:
--- هیچکدام ---
ثروت
1704 گالیون
جاروی پرنده
جاروی آذرخش


چوبدستی
چوب سرخدار سوخته با هسته موی روحِ پیشگو و پودر استخوان شیشهبین انعطاف ناپذیر به طول 67 سانتیمتر


تاریخچه تراکنشهای گالیون
در حال بارگذاری...
در حال بارگذاری تراکنشها...
نمایش پروفایل
ویرایش پروفایل
آگاهیرسانیها
جغددانی
خروج
1405/3/14 22:50:29