جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
تازه های انجمن ها
خوش آمدید، Guest
ورود به حساب کاربری
‹
کمک میخوای؟ از هری بپرس!
آنلاینها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×
آنلاینها
9 کاربر(ها) آنلاین هستند (2 کاربر(ها) در حال مرور پروفایل توسعه یافته هستند)
8
مهمانان
1
عضو
اعضای آنلاین
×
کارت قورباغه شکلاتی
کارت قورباغه شکلاتی
پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران
×
شبکه پرواز
به شبکه پرواز خوش آمدید! شومینهها و دودکشها را باز کنید...
بلاتریکس لسترنج
شناسههای بسته شده
- تاریخ عضویت: 1404/04/31 18:07
- آخرین ورود: 1405/01/30 01:46
- تاریخ گرفتن نقش: 1404/04/31 19:20
نام: بلاتریکس بلک لسترنج
گروه: اسلیترین
چوبدستی: 32.4 سانتی متر با هستهی موی دم تکشاخ و از جنس چوب گردو. یک میلی متر از چوبدستیم کم بشه، یک سانت از قدتون کم میکنم.
پاترونوس: داشتن این مسخرهبازیا برای من افت داره.
پارهای از توضیحات:
کلا اهل اینکه از ظاهرم بگم و اینا نیستم. سعی میکنم چهره رو سرحال نگهش دارم چون برای بعضیا آخرین صورتی هست که میبینن. اگه شما هم دوست داری میتونی امتحان کنی. زیرزمین خانهی ریدل درش همیشه به روی گروگانها بازه.
ولی خب در مورد زندگینامهام دوست دارم چیزایی بگم بهتون. این چرت و پرتایی که بقیه بهتون میگن رو باور نکنین. همش دروغه. اصلشو از خودم قراره بشنوین.
روز تولد من در اصل روزی بود که به مرگخواران پیوستم. روزی که آزادی رو حس کردم. اون روز من واقعی متولد شد. تا اون روز فقط زنده بودم ولی از اون روز به بعد شروع کردم به زندگی کردن. دلیلش میتونه هدفمند شدن زندگیم باشه. خدمت به لرد سیاهی! لرد ولدمورت!
اگه بخوام از تفریحاتم بهتون بگم، میتونم به شکنجه کردن ملت اشاره کنم... چیه؟ منتظرین تفریح دیگهای رو هم بگم؟ انقدر اصرار دارین؟ همین یدونه کافی نبود؟ خب اوکی! تفریح دومم کشتن اون کسایی که شکنجه کردمشون... راضی شدین حالا؟
در مورد دلفی بگم؟ چی بگم؟ آدم در مورد دبهی ترشی هم مگه حرف میزنه. یا سرش تو گوشیه یا داره تو جوب ویدئو میذاره. زمان ما ملت بدشون میومد نزدیک جوب بشن. امان از بچههای امروزی... چیزی هم که بهش میگی، میره مامانبزرگ و باباشو میاره. اگه میذاشتن درست تربیتش کنم، الان باید اولین شلاقشو هدیه میگرفت تا برای پدرش خدمت کنه. هعی! فقط میتونم تاسف بخورم.
در مورد قضیهی رودولف میخواین بدونین؟ برای اون باید بیاین زیرزمین! اونجا یه کتاب سخنگو هست میتونه بهتون توضیح بده.
سوال آخر؟ چقد سریع رسیدیم بهش. زمان واقعا زود میگذره. بپرس!
مشکل پزشکی؟ در مورد این باید بگم که شایعهای بیش نیست. یه مشت دکتر بیسواد چهارتا آزمایش ازم گرفتن بعد فهمیدن که من مشکل دو شخصیتی دارم. بابات مشکل دو شخصیتی داره پفیوز! آخ! ببخشید فحش دادم. ناراحتت که نکردم عزیزم؟ اگه کردم عذرخواهی میکنم.
میتونم برم؟ نمیشه بیشتر باشم؟ لطفا! میگم بذار بیشتر باشم اسکل! حتما باید یجوری بزنم یه طرف صورتت بره؟ اصلا گمشو بیرون. از این به بعد اینجا واسه منه. نمایش بیشتر
گروه: اسلیترین
چوبدستی: 32.4 سانتی متر با هستهی موی دم تکشاخ و از جنس چوب گردو. یک میلی متر از چوبدستیم کم بشه، یک سانت از قدتون کم میکنم.
پاترونوس: داشتن این مسخرهبازیا برای من افت داره.
پارهای از توضیحات:
کلا اهل اینکه از ظاهرم بگم و اینا نیستم. سعی میکنم چهره رو سرحال نگهش دارم چون برای بعضیا آخرین صورتی هست که میبینن. اگه شما هم دوست داری میتونی امتحان کنی. زیرزمین خانهی ریدل درش همیشه به روی گروگانها بازه.
ولی خب در مورد زندگینامهام دوست دارم چیزایی بگم بهتون. این چرت و پرتایی که بقیه بهتون میگن رو باور نکنین. همش دروغه. اصلشو از خودم قراره بشنوین.
روز تولد من در اصل روزی بود که به مرگخواران پیوستم. روزی که آزادی رو حس کردم. اون روز من واقعی متولد شد. تا اون روز فقط زنده بودم ولی از اون روز به بعد شروع کردم به زندگی کردن. دلیلش میتونه هدفمند شدن زندگیم باشه. خدمت به لرد سیاهی! لرد ولدمورت!

اگه بخوام از تفریحاتم بهتون بگم، میتونم به شکنجه کردن ملت اشاره کنم... چیه؟ منتظرین تفریح دیگهای رو هم بگم؟ انقدر اصرار دارین؟ همین یدونه کافی نبود؟ خب اوکی! تفریح دومم کشتن اون کسایی که شکنجه کردمشون... راضی شدین حالا؟
در مورد دلفی بگم؟ چی بگم؟ آدم در مورد دبهی ترشی هم مگه حرف میزنه. یا سرش تو گوشیه یا داره تو جوب ویدئو میذاره. زمان ما ملت بدشون میومد نزدیک جوب بشن. امان از بچههای امروزی... چیزی هم که بهش میگی، میره مامانبزرگ و باباشو میاره. اگه میذاشتن درست تربیتش کنم، الان باید اولین شلاقشو هدیه میگرفت تا برای پدرش خدمت کنه. هعی! فقط میتونم تاسف بخورم.
در مورد قضیهی رودولف میخواین بدونین؟ برای اون باید بیاین زیرزمین! اونجا یه کتاب سخنگو هست میتونه بهتون توضیح بده.
سوال آخر؟ چقد سریع رسیدیم بهش. زمان واقعا زود میگذره. بپرس!
مشکل پزشکی؟ در مورد این باید بگم که شایعهای بیش نیست. یه مشت دکتر بیسواد چهارتا آزمایش ازم گرفتن بعد فهمیدن که من مشکل دو شخصیتی دارم. بابات مشکل دو شخصیتی داره پفیوز! آخ! ببخشید فحش دادم. ناراحتت که نکردم عزیزم؟ اگه کردم عذرخواهی میکنم.
میتونم برم؟ نمیشه بیشتر باشم؟ لطفا! میگم بذار بیشتر باشم اسکل! حتما باید یجوری بزنم یه طرف صورتت بره؟ اصلا گمشو بیرون. از این به بعد اینجا واسه منه. نمایش بیشتر
شخصی
شناسه نمایشی:
بلاتریکس لسترنج
منطقهی زمانی:
(GMT+3:30) تهران
شناسه قبلی:
نام کاربری:
بِلا.بَلا
اجتماعی
پیامها:
105
افتخارات
افتخارات:
--- هیچکدام ---
تاریخچه تراکنشهای گالیون
در حال بارگذاری...
در حال بارگذاری تراکنشها...
نمایش پروفایل
ویرایش پروفایل
آگاهیرسانیها
جغددانی
خروج
1404/10/4 18:20:55