انتهاي داستان هري‌پاتر ترسناك خواهد بود

تاریخ ۱۳۸۴/۴/۲۹ ۱۳:۰۰:۰۰ | عنوان: سایر

جي.كي رولينگ گفت‌ در نظر دارد نوشتن هفتمين و آخرين كتاب هري‌پاتر را تا پايان سال جاري آغاز كند.

به گزارش ايسنا به نقل از بي.بي.سي، جي‌.كي. رولينگ كه با يك نوجوان 14 ساله به نام اوون جونز صحبت مي‌كرد، گفت: آخر اين داستان ترس‌آور است، اما بالاخره اين سرگذشت دور و دراز به سرانجام مي‌رسد.

در ادامه بخوانید...

وي افزود: اگر چه مي‌دانم نوشتن اين كتاب به اواخر 50 سالگي‌ام مي‌رسد، اما فكر مي‌كنم كه هنوز داستاني شوك‌آميز باشد.

رولينگ در پاسخ به اين سؤال كه چرا درباره‌ي طرح‌هاي كتاب‌هاي هري‌پاتر خود تا اين حد پنهان كاري مي‌كند، گفت: اين پنهان كاري چيزي نصيب من نمي‌كند، ‌اما اين نكته كه مردم با خواندن اين كتاب پاسخ زحمت‌هاي سخت من را مي دهند، مرا خوشحال مي‌كند. از سوي ديگر مي دانم مردم ترجيح مي‌دهند، قبل از خواندن كتاب، از انتهاي آن آگاه نشوند، آنها دوست دارند ‌خودشان داستان را بخوانند و خودشان به سر آنها پي ببرند.

نويسنده‌ي كتاب هري پاتر گفت: براي من سخت است برخي از مردم بخواهند قبل از انتشار كتاب، اسرارش را براي مردم ديگر فاش سازند.

وي افزود: اين پنهان كاري به اين معنا نيست كه من به فكر پول يا چيز ديگر باشم، تنها مي‌خواهم مردم از خواندن اين كتاب لذت ببرند.

رولينگ كه اولين كتاب هري‌پاتر را در كافه‌اي در گلاسكو نوشته است، از اينكه ديگر نمي‌تواند آزادانه در كافه‌اي بنشيند و كتاب بنويسد، ناراضي است.

وي در اين باره گفت: يكي از افسوس‌هاي بزرگ زندگي‌ام از دست دادن لذت نشستن در كافه‌ها آن هم به عنوان فردي ناشناس است. من دوست دارم آنجا بنشينم و در افكار خود غرق شوم.

رولينگ در پاسخ به اين سؤال كه داستان هري‌پاتر چگونه به انتها مي‌رسد، گفت كه هنوز در اين باره فكر نكرده است.

وي گفت: بارها از خود پرسيده‌ام آيا بايد جلد بعدي هري را بنويسم، اما حقيقتا نمي‌دانم در حقيقت به كتابهاي هري به عنوان يك سري كتاب نگاه نكردم، مي‌خواستم تنها يك داستان بنويسم



نوشته ای از جادوگران®
https://www.jadoogaran.org

نشانی این صفحه :
https://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=922