هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: مقاله‌ها :: مجله سفسطه باز

"خدا" کجای هری پاتر جا داره؟؟؟؟


من تمام مطالب سایت رو مطالعه کردم و در بعضی موارد که احساس می کردم قدرت نظر دادن دارم نظرمو گفتم اما هدف اصلیم از خوندت تمام مطالب یه چیز بود که دنبالش بودم ببینم کسی راجع بهش صحبت کرده یا نه؟که دیدم مثل اینکه خودم باید شروع کننده باشم..واسه همین این مطلب رو نوشتم :
همتون هری پاتر و خوندین و شاید هم بعضی هاتون مثل من بیش از یه بار خونده باشین(منظور مجموعه ی هری پاتره نه کتاب خاصیش)من خودم بالشخصه با هر دفعه خوندن یه چیز جدید فهمیدم و یاد گرفتم اما اگه دقت کرده باشین توی هیچ کدوم از 5 جلدی که در دسترس ماست اسمی از "خدا" نیومده و نمی دونم خبر دارین یا نه که به همین دلیل و دلایل دیگه یه سری از مسیحی ها از حزب کاتولیک به طرز سرسختانه ای با " هری پاتر " محبوب ما به مخالفت برخاستن ! اما ایم مسائل مهم نیست مهم اینه که در تمامی مواردی که هری موفق سد حرف از عشقه ! البته به نظر من خدا همون عشقه ! اما تو کتابا حرفی از خدا نشده !
من خودم خیلی به این مساله فکر کردم اما تا الان جوابی پیدا نکردم اگه هم الان این موضوع رو مطرح کردم نه به خاطر انتقاد کردن بود و نه هیچ چیز دیگه ای ! فقط اگه یه چند نفر یه راهنماییهایی کنن منو خوشحال میشم !
چو - نیم ساعت قبل از تمرین کوییدیچ توی خوابگاه
Cold Silence Has A Tendency To Atrophy Any Sense Of Compassion ..Between Supposed Brothers..Between Supposed Lovers.
قبلی « جادوگر سياه( قسمت اول) magic واژه‌اي با ريشه فارسي » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
ریموس لوپین
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۲/۱۲/۲ ۰:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۲/۱۲/۲ ۰:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۲۱
از:
پیام: 245
 باشه یا نباشه؟!
خوب،اینم موضوع جالبیه و در حقیقت واقعیت این مطلب رو باید از خود خانم رولینگ پرسید.اما خوب این موضوع جای بحث بیشتری داره.عده ای معتقدند که این مسئله ناشی از نظر شخصی خانم رولینگه و او دوست داشته که داستانشو خودش در اختیار داشته باشه و مجبور نباشه بخاطر مسائل اعتقادی توش تغییری بده.بعدشم ،اون خدایی که ما میشناسیم با خدایی که اونا میشناسن کاملا متفاوته و من میگم اگه رولینگ خدا رو وارد قصه میکرد خوب که نبود هیچی،یه جورایی قصه رو از فرم اصلی هم خارج میکرد.تا دیدگاه شما چی باشه ....

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.