هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب هفت: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۸:۴۰:۰۰ (2658 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب هفت
کتاب هفت
[fa]
در یک مصاحبه تلویزیونی که از شبکه انگلیسی بریتانیا 4 پخش شد , این شبکه اعلام کرد ؛ جی کی رولینگ نویسنده سری داستانهای هری پاتر , بارها اعلام کرده است که 2 کاراکتر از داستانهایش در کتاب پایانی کشته خواهند شد , اما این نویسنده هیچ گونه اشاره ای به نام این شخصیت ها نکرد است . این شبکه در گزارش خود اعلام کرد از مجموع 3500 طرفداری که در نظر سنجی سایت ویزارد نیوز شرکت کرده بودند , 25% به این اصل اعتقاد داشته اند که یکی از کارکترهای کشته شده در کتاب هفتم قهرمان داستان , خود هری پاتر خواهد بود ...
در ادامه متن ...[/fa]
[en]
In an interview on Britain's Channel 4 on June 26, Harry Potter author J.K. Rowling said two characters would die in the final Harry Potter book, but wouldn't say who. Of the 3500 fans who voted in an unscientific Wizard News Poll, a little more than 25% believe one of those who die will be Harry himself.[/en]

[fa]
گزینه های این نظر سنجی کارکترهای شامل , هری پاتر , رون ویزلی و هرمیون گرانجر , جینی ویزلی , نویل لانگ باتم و لونا لاوگود بود .
برخی از گریفیندوری های رای دهنده در حدود 15% این موضوع را که احتمالا سیبل تره لاونی , پیش گوی بدشگون و نویل لانگ باتم يكي از كشته شده ها باشد را امکان پذیر دانستند . بعد از آن جینی ویزلی با 8.5% گزینه بعدی رای دهندگان بود .
برخی از طرفداران هرمیون گرانجر ( در حدود 4% ) یا لونا لاوگود را ( در حدود 3% ) کشته های کتاب هفتم دانستند . بیش از 33 % از رای ها به کارکتراهای دیگری که در رای گیری نامشان برده نشده بود اشاره داشت . در مصاحبه ای که این کانال با جی کی رولینگ انجام داد , رولینگ اعلام کرد :
فصل آخر دچار تغییراتی شده , یک شخصیت به مجازاتش میرسه و 2 کارکتر که قبلا قصد کشتن آنها رو نداشتم , در این کتاب كشته خواهند شد .
منبع ، Wizard News[/fa]
[en]
The poll choices included Harry's best buds Ron Weasley and Hermione Granger, Harry's girlfriend Ginny Weasley, Neville Longbottom and Luna Lovegood.

Fellow Gryffindor and possible alternate subject of Sybill Trewlawney's ominous Prophecy, Neville Longbottom, came in next with almost 15% of the vote. Ginny Weasley was next with 8.5%.

Very few fans think Hermione would die (at a little more than 4%) or that it would be Luna Lovegood (at 3%). More than 33% of the voters thought the character who dies would be someone else not mentioned on the poll.

In the Channel 4 interview, J.K. said, "The final chapter is hidden away, although it's now changed very slightly. One character got a reprieve, but I have to say two die that I didn't intend to die."
Wizard News[/en]
ارزش: 5.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
goraz_sh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۰
از: قبرستون
پیام: 117
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
همه میمیرن من تو ما شما انها همه وهمه


درگذشت جوا ناکام هری پاتر را علی الخصوص رون+هرمیون

وجامعه جادوگری تسلیت می گوییم ومارا درغم خود شریک بدانید.
goraz_sh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۸ ۱۳:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۸ ۱۳:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۰
از: قبرستون
پیام: 117
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
درگذشت جوان ناکام هری پاتر رابه همه ی جادوگران علی الخصوص هرمیون گرنجر+رون ویزلی تسلیت می گوییم مارا در غم خود شریک بدانید.
joogoolnet
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۶ ۱۲:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۶ ۱۲:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۱
از:
پیام: 9
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من نمیدونم اگر بمیره اسم بعدی کتاب چی میشه ؟
حتما میشه بعد از مرگ هری
smith
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۹ ۲:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۹ ۲:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۵
از: کوچه
پیام: 352
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
نه هری نمیمیره چون رولینگ گفته بعدا تصمیم گرفتم دو نفر توی داستان کشته بشن . رولینگ از قبل روند داستانشو مشخص کرده و یه دفعه نمیاد عوضش کنه. من که میگم یکی از شخصیت ها جینی ویزلیه
magiclove
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۷ ۱۳:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۷ ۱۳:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 7
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من هم هری میمیره هم ولدمورت بعد مرگ خوار ها هم همه میمیرن اونا یی هم که نمیمیرن میرن ازکابان بعد میمیرن تازه جینی هم میمیره نتیجه ای که میگیریم اونایی که میمیرن فقط دو نفر نیستن
باز هم میخوای کتاب هفت و بخونی؟؟؟
magiclove
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۷ ۱۳:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۷ ۱۳:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 7
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من هم هری میمیره هم ولدمورت بعد مرگ خوار ها هم همه میمیرن اونا یی هم که نمیمیرن میرن ازکابان بعد میمیرن تازه جینی هم میمیره نتیجه ای که میگیریم اونایی که میمیرن فقط دو نفر نیستن نفر
باز هم میخوای کتاب هفت و بخونی؟؟؟
zzpater
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۵ ۱۶:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۵ ۱۶:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۴
از: در آغوش سلنا
پیام: 254
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
هری نمی میره
خودش به من گفت
ولی شاید هم بمیره
profosor esneip
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۸:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۸:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۹
از:
پیام: 41
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
majaleye shookaro bekharid dalayeli baraye ghane kardane shoma dar morede inke nemitoone harry ro bokoshe vojood dare.
elenah
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۶:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۶:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: شجره نامه ی خاندان بلک
پیام: 141
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
حالا کی می گه فقط 2 تا می میرن ممکنه بیشتر بمیرن چون گفته 2 تا رو که نمی خواستم بکشم می کشم و از اونجا که این خانم همیشه یکی رو می کشه من میگم که قصدش از 2 نفر بیشتره
bnooshin_66
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۱۵
از:
پیام: 119
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
نظر من نویل میمیره چون توی کتابهای قبلی خیلی مظلوم بود وهری هم همینطور
MerryPotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۴:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۱۴:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۳
از: سوری، لیتل ونیگینگ،ویستریاواک،شماره 12
پیام: 283
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
ای بابا.
چه علاقه ای دارن حالا به این که حدس بزنن تهشو!
وایسین کتاب آخر بیاد می فهمین دیگه!
ولی خدایی این جی.کی.رولینگ هم خوب حال می کنه با این سر کار گذاشتن مردم!
اما من فکر نمی کنم هری بمیره. یه جای دیگه هم گفتم که مصاحبه با جی.کی.رولینگ بود نوشته بود ممکنه کتاب 8 رو هم بنویسه چون اون هیچ وقت به قول هایی کبه خودش داده عمل نکرده و این بستگی به ناشرش داره.(امیدوارم این بار هم عمل نکنه! )
ول کنین این حرفها رو بوآ
هرچی جی.کی.رولینگ بخواد همون می شه!
مری
mohsen191266
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۰:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۴ ۰:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۱۱
از:
پیام: 7
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من يا رون و هرميون مي ميرن يا رون و جيني
بالاخره رون مي ميره
1390
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۲۳:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۲۳:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۰
از:
پیام: 13
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
منم می گم هری می میره
ولی کاش بزارن این طفلک هم طعم خوشی را بچشه
nilufar13s
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۲۱:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۲۱:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۸
از: تو اتاقم!
پیام: 568
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من يك چيزي ميدونم كه هيچ كدومتون نميدونيد
يكي از اون دونفري كه تو كتاب 7 قراره بميره ........يا هري يا ولدمورت
شايدم هردو با هم
tooka
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۲۱:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۲۱:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۹
از: Hogwarts
پیام: 156
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
این از اولشم مشخص بود ...بالاخره مرگم حقه دیگه ...اخی
mahijadoogar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۳:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۳:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۹
از: hagvartz
پیام: 2
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من فكر ميكنم كه با توجه به گفته ي رولينگ كه گفته من 2 نفر را ميكشم و نميگذارم كسي ديگر كتابم را ادامه دهد حتمآ هري ميميرد حيف هري خيلي خوب بود.راستي اگر كسي فيلتر شكن داره براي gzzag بده.
afshinsheatoon
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۲:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۲:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۷
از: پناهگاه شیراز
پیام: 86
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من که میگم هری یه جاودانه ساز و میمیره
نویل فرد برگزیده است و میمیره
ولدمورت و اسنیپ میمیرند

و این به این معناست که رولینگ الان چند سال مارو گذاشته سرکار
اسم کتاب هفتم هری یا نویل
saed
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۹:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۹:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۱
از: كرج
پیام: 9
 negin.harryگفته كه سايتwww.voldemort.ir فيلتر شده من هم برا تون فيلتر شكن دادم
سلام به نظر من هري نميميره مثل اينكه يادتون رفته دامبلدور هيچ وقت هري را تنها نميزاره.پس آبرفرث دامبلدور چي ميشه؟ راستي اينم فيلتر شكنhttps://afunnel.com
https://farari.info
https://www.hidebehind.net
https://antifilter.info
https://proxysun.com
اگه فيلتر شكن ميخواين نظر بدين
ساعد
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۹:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۹:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۹
از: كرج
پیام: 7
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
saed_marzbani@hotmail.com
سلام من مطمئن هستم كه هري نميميره چون چند وقت پيش شنيدم كه يك دختر بچه ژاپني داشت ميمرد به رولينگ نامه داد واز او خواست كه هري نميرد و رولينگ به او قول داد كه هري نميردنقل قول:
لطفازودتر نظر بدين
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۷:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۷:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
نقل قول:
به نظر من رولينگ بايد يك كار غيرمنتظره كنه ! چون كشتن هري يا ولدي چيزيه كه خيلي ها حدس ميزنن...رولينگ هم نشون داده هميشه غير منتظره بوده به نظر من حتي امكان داره در كتاب هفت نه هري بميره نه ولدي...شايد برن تو كماتا


کار غیر منتظره ای در بین نیست کتاب 17 سال پیش نوشته شده و کاملا برای رولینگ مشخص شده که خطوط اصلی داستان چی هستن و مرده یا زنده موندن هری حط اصلی داستانه

رولینگ تو این 16 17 سال فقط خطوط فرعی داستان و جزییات رو تغییر میده

اصلا همینه که این کتابو شاهکار کرده وگرنه اصلا هنری نیست که هفته ای یه بار بیای و خط داستانت رو از روی مطالب تو سایت ماگل نت عوض کنی


از همون اول مشخص بوده که دفترچه خاطرات ریدل هورکراکسه

از همون اول مرگ سیریوس و مرگ دامبلدور برای رولینگ مشخص بوده

و مرگ هری هم همون 17 سال پیش مشخص شده و ربطی نداره که چه اتفاقی بیافته یا همه حدس بزنن یا نزنن

مورد جالب اینجاس که در بیشتر موارد ملت نمیتونن حدس بزنن مثل مرگ سیریوس ولی در عضی موارد خیلی کم هم تونستن حدس بزنن مثل مرگ داملبدور
شما تصور کن یه کتاب 17 سال پیش نوشته شده هنوز کسی نتونسته 10 درصد درست حدس بزنه و تازه رولینگ کتاب رو قمر در عقرب و رو هوا ننوشته و وقتی کتاب رو میخونی مثلا به این نتیجه میرسی که منطقی ترین و واقعی ترین اتفاقی که باید میافتاد و دو دو تا چهار تا بود و مثل فرمول ریاضی اثبات میشد و مثل روز روشن بود همین مرگ سیریوس بود که کسی نتونسته بود حدس بزنه و هنر رولینگ در اینه که این مسایل واضح رو کسی نمیتونه درک کنه از قبل و حدش بزنه و این وسعت دید نویسنده رو میرسونه که کسی از خوانندگان به اون وسعت نمیرسه
notron
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۳:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۳:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۲
از: وسط اتم
پیام: 54
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
هری کشته میشه معلوم نیس شایدم کشته نشه ولی احتمال مرگش 70 درصد هس که من پیش بینی می کنم
mitra_harry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۳:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۳:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۸
از:
پیام: 36
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
فعلا كه بازار شايعه داغه و معلوم نيست رولينگ چي تو كله گراميشون مي گذره.من كه ميگم بايد صبر داشت تا خود داستان رو خوند.بديش اينجاست كه من مرگ دامبلدور رو با اينكه قبل از اومدن داستان، رولينگ خيلي شلوغش نكرده بود فهميدم واي به حال كتاب هفتم كه چون مهمتره مطمئنم قبل از خوندن داستان مرگها رو ميدونم و ميدونيم.
به هرحال من هري مو ميخوام
punkwiz
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۲۳:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۲۳:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۸
از:
پیام: 35
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
با keira شدیدا مخالفم! چون حتی اگه هری نمیره و جینی و هرمیون یا هر دو نفری بمیرن قصه اصلا هندی نمی شه! اصلا به رولینگ میاد هندی!؟! اون خیلی سنگدل تر از ایناس!!
در ضمن یکی از شخصیتا که احتمال زیاد ولدمورته! مگه میشه داستان تموم شه ما ندونیم چه بلایی سر دنیای جادوگرا میاد؟!(ایشالا که نه)
در ضمن همونطور که تو یه نظر دیگه گفته بودم به نظرم رولینگ قصد داشت هری رو بکشه اما چون همیشه می خواد غیر منتظره باشه و حالا اکثرا این حدسو می زنن احتمالا این کارو نمی کنه! اما حالا...خدا را چه دیدی!
narenji
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۳
از: دریاچه ی سکوت
پیام: 62
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
Man ke nemitoonam bavar konam.tahamolesh sakhte......
ayda23
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۶:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۶:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۰
از: تالار اسرار
پیام: 87
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
این رولینگی که من دیدم یه جورایی مشکوکه
من میگم هری و ولدمورت به احتمال 50 درصدو 50 درصد بقیه یه خاطر اینه که هر چی بگی از رولینگ بر میاد
لوسیوسمالفوی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۶:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۶:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۲/۷
از: تهران
پیام: 229
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر منم ولدمورت و هری کشته میشن و شاید اسنیپ به مجازاتش برسه.
البته صد در صد باید هری کشته بشه چرا؟ چون رولینگ هری رو نکشه یکی دیگه میاد هری پاتر رو ادامه می ده رولینگ باید هری رو بکشه تا از این اتفاق جلوگیری کنه. ما هم راحت شیم.
albus_dumbledore
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۱۳
از:
پیام: 20
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
كاملا قاعده بر اين منوال هست كه هري و ولدمورت با هم بميرند يعني بر اساس نظريه و حدس هاي من ولدمورت دوباره طلسم مرگ رو به سوي هري ميفرسته و اينبار جادو كامل عمل نميكنه و هر دو ميميرند اين روند داستان اما رولينگ ثابت كرده كارش حساب كتاب نداره البته اين دليل نميشه كه ما بگيم رولينگ فوق العاده باهوشه نه رولينگ خلاق و روند داستان كاملا مسخرست اينو باور كنيد چيزي كه ما رو مسحور خودش كرده دنياي جادوييه دنيايي آرماني همونطور كه همه ما آرزو داريم جادوگر باشيم.دليل انتظارمون واسه كتابام همينه دوست داريم هر جه بيشتر در مورد اين دنيا بدونيم مثل اينكه رولينگ واسطيه بين ما و دنياي جادويي .خوب اين نظريه ي منه و قاعدتا خيليا قبولش ندارن اما خوب اينم يه نظر اما اينا رو به عنوان يه 19 ساله اي كه هنوزم عاشق هري پاتر نوشتم من به خاطر كنكور خيلي كم پست دادم اما حالا ديكه زياد پست ميدم در ضمن سعي ميكنم پستام با محتوا و كامل و به در بخور باشه تا اينكه در پي نوشته كسي بگم ((آره همينطوره)) خوب تا پست بعدي
پيروز باشيد
آْلبوس پرسيوال ولفريك برايان دامبلدور
mohammad ali
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۹
از:
پیام: 1
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
1 درصد امکان داره هری بمیره
ولی ولدمورت و اسنیپ میمرن و بلاتریکس به مجازاتش میرسه
maryammm
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۹
از: خونمون...اتاقم
پیام: 25
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
شما كه همه رو كشتي.
rabinhood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۵
از:
پیام: 94
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
رولینگ تا حالا نشون داده که خیلی بی رحم هم نیست.
مرگ سیریوس شاید برای خیلی ها زیاد ناراحت کننده نبود در حالی که خوده رولینگ گفته بود به شدت متاثر شده.پس میشه
گفت که نسبت به خیلی ها رحیم القلب تر است.چون برای یه شخصی که شخصیت کاریزماتیک نداره و جزو شخصیت های اول هم نیست ناراحت شده چه برسه به دامبلدور.
از طرفی تا حالا دو بار شانس تک به تک را از ولدمورت برای کشتن هری گرفته حتی موقعی که هری نوزاد بوده.
نمیدونم شاید در کتاب اخر از همیشه بی رحمتر بشه
شاید هم مثل ماتریکس تموم شه و هری و جینی بمیرن
و ولدمورت هم به نوعی قدرتشو از دست بده تا بقیه به راحتی زندگی کنن.قانون طبیعت جنگ برای بقاست حتی در متمدن ترین جوامع به هر حال امیدوارم هر کس به سرنوشتی که لایقشه برسه.و از طرفی همیشه روزگار بهترین و مظلوم ترین افراد را برای برگشت به مبدا شان انتخاب میکنه تا بقیه
همچنان باشند ولی خوب فکر مرگ هری حتی اگه 100 درصد هم مبرهن باشه واقعا ازار دهنده است واقعا..
rabinhood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۵
از:
پیام: 94
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
رولینگ تا حالا نشون داده که خیلی بی رحم هم نیست.
مرگ سیریوس شاید برای خیلی ها زیاد ناراحت کننده نبود در حالی که خوده رولینگ گفته بود به شدت متاثر شده.پس میشه
گفت که نسبت به خیلی ها رحیم القلب تر است.چون برای یه شخصی که شخصیت کاریزماتیک نداره و جزو شخصیت های اول هم نیست ناراحت شده چه برسه به دامبلدور.
از طرفی تا حالا دو بار شانس تک به تک را از ولدمورت برای کشتن هری گرفته حتی موقعی که هری نوزاد بوده.
نمیدونم شاید در کتاب اخر از همیشه بی رحمتر بشه
شاید هم مثل ماتریکس تموم شه و هری و جینی بمیرن
و ولدمورت هم به نوعی قدرتشو از دست بده تا بقیه به راحتی زندگی کنن.قانون طبیعت جنگ برای بقاست حتی در متمدن ترین جوامع به هر حال امیدوارم هر کس به سرنوشتی که لایقشه برسه.و از طرفی همیشه روزگار بهترین و مظلوم ترین افراد را برای برگشت به مبدا شان انتخاب میکنه تا بقیه
همچنان باشند ولی خوب فکر مرگ هری حتی اگه 100 درصد هم مبرهن باشه واقعا ازار دهنده است واقعا..
maryammm
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۴:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۹
از: خونمون...اتاقم
پیام: 25
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من مطمئنم كه يكي از 2 نفري كه كشته مي شن لونا لاو گوده . چون رولينگ دليلي نداشت شخصيت جالبي مثل لونا رو داخل كنه .
mohammadbcb
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۰
از: Hogwarts
پیام: 320
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
خب منم میگم هری میمیره مثل خیلی های دیگه
سرژ
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۱۶
از:
پیام: 526
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من رولينگ بايد يك كار غيرمنتظره كنه ! چون كشتن هري يا ولدي چيزيه كه خيلي ها حدس ميزنن...رولينگ هم نشون داده هميشه غير منتظره بوده به نظر من حتي امكان داره در كتاب هفت نه هري بميره نه ولدي...شايد برن تو كما
gandom
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۵
از: نیست درجهان
پیام: 9
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
ولدمورت به مجازاتش میرسه ،هری پاتر میمیره (احتمالاً یه جاودانه سازه) ونفر بعدی هم اسنیپه
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۳:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من هم هري مي ميره . اصلا مزه ي كتاب به اينه كه ولدمورت رو بكشه و بميره . اگه اينجوري نشه آخرش ميشه مثل فيلم هاي هندي .
tahere
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۲:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۲:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۷
از: سنـــــــت..مانگــــــــــو
پیام: 235
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
اينا طرفدار هري پاتر نيستن
طرفدار ولدرموتن
كوفتشون بشه..
هري زنده ميمونه..هرميون ميميره..با نويل
سانی بودلر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۱:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۱:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۸
از: V.F.D
پیام: 125
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظرمن هرمیون و رون کشته میشن. البته ممکنه نویل هم کشته بشه . ولی ولدمورت حتما می میره.
dj_negar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۰:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۰:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۶
از: یه جای خوب
پیام: 78
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من هم هری ممکنه بمیره اما هیچ کس نمی تونه حدس دقیق بزنه چون رولینگ بارها همه را با
حرف هاش گمراه کرده
aftab jan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۰:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۰:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۵
از: توي قفسم ، هر جايي كه رون باشه
پیام: 43
 Re: خبر تازه!!!!!!
من شك كردم كه هري ميميره يا نه چون از طرفي رولينگ گفته شايد براي اينكه كسي بعد از اون داستانو ادامه نده ممكنه هري رو بكشه البته اگه هري آخرين هوركراكس باشه اون دو نهري كه مي مين مشخص ميشه هري و ولدمورت
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۹:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۳/۱ ۱۲:۲۲
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 خبر تازه!!!!!!
من که هر چی خبر برای سایت ارسال می کنم که تأیید نمیشه ؟؟؟

یه خبر دیگه هم هست که بالای هیجده ساله
یه مصاحبه با دلورس آمبریج
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۸:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۸:۲۴
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من فکر می کنم اونی که به مجازاتش می رسه اسنیپه و دوشخصیتی که می میرن هری و ولدمورت چون ولدمورت فقط با مرگ هری نابود می شه.
البته شاید چون رولینگ گفته :(2 کارکتر که قبلا قصد کشتن آنها رو نداشتم , در این کتاب كشته خواهند شد . ) شاید اون دو نفر غیر از هری و ولدمورت باشند

اما رولینگ عادت داره همه رو سر کار بگذاره الان هم که بیشترین درصد مربوط به مرگ هریه برای این که ضد حال بزنه یکی دیگه رو می کشه تا ضایع بشیم
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۷:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۷:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
حالا خوبه 2 تا نشد چهارتا خدا رو شكر.
mamadmm
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۴:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۴:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۳۱
از: همونجا که بقیه میایُن
پیام: 319
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
هری نمیمیره.
شاید یکی دیگه بمیره مثل جینی.
در هر حال، مالفوی حتما میمیره
ghiozila
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۲:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۲:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: بالاتر از دست راست !
پیام: 291
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
هری که حتما میمیره چون احتمالا خودش یه جاودانه سازه و نویل هم که مردنش حتمیه ولی جینی اگه هری بمیره زنده میمونه
Final Black Lord
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۴
از: پشت کامپیوتر
پیام: 3
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
حقیقت تلخه
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من تقریبا 99%می گم که هری میمیره.اون یه درصد هم واسه خطای دیده.
من شک ندارم.
اگه توی ایران این نظر سنجی کلی بشه شک ندارم که میشه دو چهارم.
در هر صورت اگه هری نمیره از نظر من یه نمه بیخود میشه.
البته این رولینگ عادت داره همیشه اذیت کنه...
gisgolab
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از:
پیام: 55
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
طرفداران عزيز مطمين باشين كه سيريوس نمرده
اگر هم قرار بود دامبلدور تو كتاب 7 اصلا 1يداش نشه
رولينگ هيچدقت نمي گفت او قطعا مرده است
اين ادم اصولا دوست داره سر كار بذاره
gisgolab
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۳:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از:
پیام: 55
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من كه هري نميميره
اوني كه به مجازاتش ميرسه بلاتريكسه
يكي از كسايي هم كه ميميره نويله
حالا ميبينين
ولي من بلاخره اين رولينگ ميكشم
sorena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۲:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۲:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱
از: اتاق خون محفل
پیام: 3113
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
هری که میمیره!
چون رولینگ میدونه که سیاه ها هم طرفدارانی دارند.
سبیل رو شاید بکشه
رون و هرمیون هم 100 درصد میمیرن!
koodak4
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۲:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۲:۴۴
مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۵
از: یخچال خانه ریدل
پیام: 1708
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
نیکلاس عزیز سیریوس که توی کتاب پنجم مرد دامبلدورم توی کتاب ششم گفت . تازه شما میخواهید توی کتاب هفتم بهشون تسلیت بگید ؟ اون دو تا که مردن دو نفر غیر از این دو تا رو بگید .
mohsen_2xl14
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۵
از: خوابگاه هافل
پیام: 246
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به احتمال زياد اون دو نفر سيريوس و دامبلدور هستند. از همين الان ميگم كه من از مرگ اونا تو كتاب هفتم رو تسليت ميگم.
hsn_az
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: زیر سایه ی ارباب لرد ولدومرت کبیر
پیام: 329
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من هری میریه
کل کلاس کتاب به همینه
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
چقدر این رولینگ بی رحم شده می خواد همه ی مارو بکشه یا دق بده بابا همیشه یکی بود حالا دوتا؟!من نمی تونم نظری بدم که کی کشته می شه واقعا نمی دونم اصلا نمی تونم حدس بزنم

خدایا این کتاب هفت کی می یاد وقتی این خبرهارو درباره اش می خونم هیجان زده می شم ولی... ولی فکر نمی کنم هری بمیره نمی دونم ولی احساس می کنم غیر ممکنه داستان اینجور تموم بشه
koodak4
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۰۲
مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۵
از: یخچال خانه ریدل
پیام: 1708
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
من فکر میکنم اون دو نفر که رولینگ قصد کشتنشونو نداشته ولی بعد میکشدشون پیتر پتی گرو با سوروس اسنیپه و همچنین فکر میکنم هری پاتر در کتاب هفتم زنده میمونه .
atefehshan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۱:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: خانه ی بلک ها
پیام: 68
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
به نظر من بمیره به نفعشه! همین الانشم زیادیه!!!!
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۰:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۰:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
- به نظر من هری نمیمیره ولی رون و هرمیون میمیرن!
- زبونتو گاز بگیر بچه!
gognus
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۰:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۲۰:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۷
از: در صحرا و بیابان:جای دور از دست رس
پیام: 40
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
سلام
من نميگم هري ميميره يا نه.
چون رولينگ آدم غير منتظره ايه.
با توجه به اينكه اگه شخصيت رو بكشه كسي بعد از اون نمي تونه شخصيت رو برگردونه.
ولي يا هري با ولدمورت مي ميره يا تنها ولدمورت ميميره و هري زنده مي مونه.
اما ته دلم مي گه هري نميميره!!!!
keira
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۹:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۹:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تالار هافلپاف
پیام: 457
 من مخالفم
به نظر من رولينگ از بين هرميون،رون و جينی دو نفرو میکشه و متأسفانه هری زنده ميمونه.منظورم از متأسفانه اين نيست که از هری بدم مياد،من عاشق شخصيت هريم اما در عين حال عاشق داستانها و فيلمهايی که آخرش شخصيت اول ميميره هم هستم...خسته شدم از بس همه چيز آخرش هندی تموم شده.
Hajian
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۹:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۹:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۰
از: پيش سمانه جون...!!!
پیام: 66
 هري نميميره!
هري رو شك دارم اما تريلاني و نويل لانگباتم
ميميرن !






........در هر صورت بايد منتظر كتاب7 بود كه اون همه چيزو معلوم ميكنه (اونم تا 2 سال ديگه نمياد! )
تينا ساساني
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۸:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۸:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۱
از: there isn't any answer
پیام: 157
 Re:مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر
به نظر منم هري ميمره ولي نمي دونم چرا شك دارم آخه اون ديگه بچه ترسوي محتاج كمك كتاب 1نيست حالا نفرت وكينه وجودشو تركونده ولي درباره ي جيني اين احتمالش وقتي بيشتره كه خود هري نميره
1385
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۸:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱۸:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۵
از: درون تام
پیام: 101
 Re: [fa]مرگ هری , حدس یک چهارم از طرفداران هری پاتر[/fa][en]A quarter of Potter fans think Harry will die [/en]
منم موافقم.
هری میمیره

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.