هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: تعویق مجدد در پرونده دایرت المعارف لکسیکن و رد شدن درخواست RDR Books

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ ۶:۳۰:۰۰ (1103 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
رسیدگی به پرونده دایرت المعارف هری پاتر که توسط سایت لکسیکن نوشته شده و انتشارات RDR Books قرار است آن را منتشر کند دوباره به تعویق افتاد. همچنین درخواست RDR Books از قاضی نیز رد شد.

اول اینکه جواب RDR Books به شکایت رولینگ و وارنر برادرز که قرار بود 5 فوریه داده شود به 8 فوریه موکول شد. سپس رولینگ و وارنر برادرز در 27 فوریه به آن جواب میدهند و دادگاه در اواسط مارس در نیویورک تشکیل خواهد شد.
دوم اینکه RDR Books درخواست کرده بود که رولینگ یادداشت های خودش را مبنی بر اینکه واقعا در حال نوشتن دایرت المعارف هری پاتر است به دادگاه ارایه کند تا مشخص شود چقدر پیشرفت داشته و چقدر چیزی که مینویسد به فرهنگ نامه لکسیکن شباهت دارد، ولی قاضی آن را رد کرد و در عوض به رولینگ اجازه داد فقط از خبر های منتشر شده در این مورد کمک بگیرد.

Source: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
تدلوپین
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ ۱۸:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ ۱۸:۵۷
محفل ققنوس
عضویت از: ۱۳۸۶/۷/۱۰
از: دور شبیه مهتابی‌ام.
پیام: 1495
 Re: [en]Lexicon Update; Schedule Moved, RDR Request for JK Rowling's Notes Denied[/en][fa] تعویق مجدد در پرونده دایرت المعارف لکسیکن و رد شدن درخواست RDR Books[/fa]
به نظرم سایت لکسیکون واقعاً زحمت کشیده و نباید رولینگ اینطوری باهاشون برخورد کنه. اینی که دایره المعارف میده یا نمیده یا زمانش دیگه به خودش مربوطه و چون داره تنبلی میکنه سر این قضیه دلیل نمیشه بخواد جلوی سایت لکسیکون رو بگیره تا بعد از این همه سال تحقیق نتونه یه درآمدی هم داشته باشه.
اگه رولینگ توی دایره المعارفش از مطالب این سایت استفاده میکرد اونا هم باید پس شکایت می کردن!
لرد مخوف
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ ۹:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ ۹:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۶
از: خانه رایدل
پیام: 125
 Re: [en]Lexicon Update; Schedule Moved, RDR Request for JK Rowling's Notes Denied[/en][fa] تعویق مجدد در پرونده دایرت المعارف لکسیکن و رد شدن درخواست RDR Books[/fa]
اینام مارو سرویس کردن یا چاپ کنید یا نکنید دیگه...........

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.